کد خبر: 33536
A

روحانی فرا رسیدن روز ملی جمهوری لبنان را تبریک گفت

– دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی به میشل عون رییس جمهوری لبنان با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور، تصریح کرد: مواضع جناب عالی در مدیریت بحران‌های ساختگی توسط دیگر کشورها علیه لبنان، نویدبخش همبستگی و انسجام داخلی خواهد بود.

روحانی فرا رسیدن روز ملی جمهوری لبنان را تبریک گفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به میشل عون رییس جمهوری لبنان آمده است: فرا رسیدن روز ملی جمهوری لبنان را به جناب عالی و مردم غیور لبنان صمیمانه تبریک می‌گویم.
وی در این پیام تصریح کرد: بدون شک مواضع جناب عالی به عنوان رییس جمهور لبنان در همبستگی ملی و مدیریت بحران‌های ساختگی توسط دیگر کشورها علیه لبنان، اطمینان‌بخش و نویدبخش فصل جدیدی از همبستگی، وحدت و انسجام داخلی میان جریان‌های مختلف سیاسی و طوایف مختلف لبنانی خواهد بود.
رییس جمهوری اسلامی ایران در پایان از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت رییس جمهوری لبنان و عزت، سربلندی و اقتدار مردم آن کشور را مسألت کرد.
به گزارش ایرنا، روز استقلال لبنان ، روز عید ملی لبنان است که در پایان قیمومیت فرانسه بر این کشور، پس از 23 سال حکومت بر آن، در تاریخ 22 نوامبر سال 1943 تعیین شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر