کد خبر: 33723
A

خوشحالی غرورانگیز مردم خوزستان از پیروزی بر گروه تروریستی داعش

در پی اعلام رسمی شکست گروه تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه، مردم مومن خوزستان خوشحالی و سرور خود را به مناسب این پیروزی غرورانگیز نشان دادند.

خوشحالی غرورانگیز مردم خوزستان از پیروزی بر گروه تروریستی داعش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان، با توزیع نقل و شیرینی ، پیروزی بزرگ بر گروه ملحد و ضاله داعش ، پیروزی ملت ایران و ملت های آزاده منطقه توصیف کرده و به یمن این فتح بزرگ، نماز شکر بجای آوردند.
شماری از شهروندان خوزستانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز خرسندی از فتح الفتوح ، این پیروزی را هدیه الهی به ملت ایران در ماه ربیع الاول بیان کردند و از جانفشانی و ایثار شهدای مدافع حرم و سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که نقش محوری در این پیروزی بزرگ داشتند قدردانی نمودند.
سعید پویان از شهروندان اهوازی در این ارتباط می گوید: یا شکست گروه جنایتکار و متوحش داعش ، جهان اسلام بلکه جهانیان در شادی هستند.
وی با تجلیل از نقش نیروهای مقاومت و رزمندگانی که در این مبارزه از حیثیت اسلام و امت اسلامی دفاع کردند گفت: هیچ کس بجز جوانان عزیزی که از فرامین ولایت و امامت اطاعت کردند و پا به عرضه مبارزه گذاشتند قادر نبود این شجره ملعونه را نابود کند.
محمد فیض حداد از شهروندان خوزستانی نیز با تبریک این پیروزی بزرگ به ملت ایران و خانواده های معظم مدافع حرم گفت: آنهایی که سخاوتمندانه جان خود را فدای عزت اسلام و دفاع از نوامیس مسلمین کردند درتاریخ ماندگار خواهند بود.
وی گفت: شکست گروه تروریستی داعش بهترین خبری بود که امسال از زبان سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی شنیدیم.
این شهروند خوزستانی با بیان اینکه ملت های عراق ، سوریه ، ایران و رزمندگان مقاومت که از کشورهای اسلامی برای نبرد با داعش خود را به میدان مبارزه رساندند در این پیروزی بزرگ سهیم هستند افزود: هدایت های مقام معظم رهبری و مرجعیت عراق در بسیج نیروها در ایستادگی مقابل جنایتکاران داعش بسیاری تعیین کننده بود.
آرش موهبت زاده کارمند از شهروندان اهوازی با اشاره به اینکه با شکست گروه تکفیری تروریستی داعش ، نقشه پیچیده امریکایی ها که در به وجود آوردن این گروه خبیث و وحشی نقش اساسی داشتند نقش برآب شد افزود: پشتیبانان این گروه تروریستی از اینکه تیر آنان به سنگ خورد و در رسیدن به اهداف خباثت آلود ناکام ماندند ماتم گرفته اند ولی همه ملت ها از نابودی داعش خوشحال هستند.
وی ضمن تجلیل از همه کسانی که در این پیروزی بزرگ نقش داشتند و شهدایی که جان خود را در این راه تقدیم اسلام کردند بیان کرد: اگر این مجاهدت های خالصانه ، مقاومت و ایستادگی رزمندگان و مبارزان در راه خدا نبود داعش بر بخش اعظمی از کشورهای اسلامی به خصوص عراق ، سوریه و لبنان مسلط می شد و به جنایات ضدبشری خود ادامه می دهد.
عبدالله پناه از شهروندان اهوازی نیز گفت: امروز همه جهانیان از اینکه داعش شکست خورد و به زباله دان تاریخ فرستاده شده خوشحال هستند و ملت ایران که در این راه شهدای زیادی تقدیم اسلام کرد نیز مسرور و شادمان هستند.
وی با اشاره به جنایات بی حد و حصر گروه داعش و حمایت دولت مستکبر امریکا از این گروه نفرت انگیز گفت: خداوند را شاکر هستیم از اینکه شاهد نابودی این گروه تبهکار و ضدبشری هستیم. ما همه مدیون شهدا و مجاهدان در راه خدا هستیم.
رضا کلانتریان از دیگر شهروندان خوزستانی نیز با تبریک این پیروزی غرورانگیز و شکست گروه تروریستی داعش گفت: با محو داعش همه معادلات دشمنان اسلام ضد ملت های منطقه به هم خورد و قدرت اسلام نمایان شد.
این شهروند با بیان اینکه اخبار این روزهای اخیر در جبهه های مختلف و شکست های مفتضحانه داعش در سوریه و عراق را با دقت پیگیری می کرد گفت: آنچه واضح است این است که صهیونیست ها ، امریکایی ها و وهابی ها از شکست گروه جنایتکار داعش ناراحت و سردگم هستند.این گروه هر چه توانست جنایت کرد ولی فقط سیاه بختی و نفرت را نصیب خود کرد و امروز همه از نابودی و محو داعش مشعوف هستند.
عیسی سجادی از شهروندان اهوازی نیز گفت: داعش عامل امریکا بود و امریکایی ها و صهیونیست ها از اینکه دست پرورده آنان با خفت و خواری شکست خورده ناراحت و عصبانی هستند.البته وهابی های تکفیری نیز همه گونه حمایت را این گروه تروریست به عمل آوردند ولی تقدیر خداوند به گونه ای دیگر رقم خورد و پیروزی را نصیب اسلام و مجاهدان در راه خدا کرد.
بنا به این گزارش امروز در بیشتر مساجد خوزستان و اهواز مومنان و نمازگزاران ، نماز شکر بجای آوردند و خداوند را از اینکه این فتح و ظفر را نصیب رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت کرده سپاس گفتند.
در برخی مساجد اهواز نیز به شکرانه این پیروزی بزرگ ، شعار الله اکبر طنین انداز شد.
استاندار خوزستان ، علما و شخصیت های سیاسی و مذهبی با صدور پیام هایی ، پیروزی بر داعش و محو این گروه خون آشام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، خانواده های شهدا و سردار قاسم سلیمانی تبریک گفتند.
سردار قاسم سلیمانی که فرماندهی آزادسازی شهر بوکمال سوریه که آخرین دژ داعش محسوب می شد برعهده داشت در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی پایان عمر داعش را رسما' اعلام کرد.
/
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر