کد خبر: 33727
A

معاون وزیر کشور نگاه بی طرفانه به موضوع مهاجرت را ضروری خواند

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بر ضرورت نگاه بی طرفانه به موضوع مهاجرت و پناهندگی و حفظ کرامت انسان ها تاکید کرد و از وضعیت تاسف بار مسلمانان میانمار که به دلیل کشتار فجیع در زادگاهشان به کشور بنگلادش پناهنده شده اند، اظهار نگرانی کرد.

معاون وزیر کشور نگاه بی طرفانه به موضوع مهاجرت را ضروری خواند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ویلیام لسی سوئینگ دبیرکل سازمان جهانی مهاجرت با حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار پس از بررسی مسائل پدیده مهاجرت و پناهندگی در منطقه به ویژه مسائل و مشکلات پناهندگان کشور افغانستان، دو طرف بر ضرورت حل ریشه ای و پایدار مشکل مهاجرت یعنی ایجاد امنیت در کشور مبدا و توسعه اقتصادی در کشورهای مهاجر فرست تاکید کردند.
ذوالفقاری بر ضرورت نگاه بی طرفانه به موضوع مهاجرت و پناهندگی و حفظ کرامت انسان ها اشاره و از وضعیت تاسف بار مسلمانان میانمار که به دلیل کشتار فجیع در زادگاهشان به کشور بنگلادش پناهنده شده اند، اظهار نگرانی کرد.
ویلیام لسی سوئینگ نیز اظهار امیدواری کرد سازمان مورد تصدی وی در آینده بتواند در حل مشکلات مهاجرین و پناهندگان نقش موثرتری ایفا کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر