کد خبر: 33758
A

نماینده ولی فقیه در سپاه: موشک‌های ایران نبرد نابرابر را به نبرد متقارت تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام جماعت و دولت و مجلس و مداح و سخنران انقلابی می‌خواهیم که همه آنها به حوزه علمیه انقلابی بر می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی امشب درهمایش بزرگ طلاب بسیجی، روحانیون و ائمه جماعات که در سالن همایش های مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: ده سال پیش نمی توانستیم اتفاقاتی که در غرب آسیا افتاده است را پیش بینی کنیم و چشم اندازی از آن چه که امروز شاهد آن هستی در اختیار نداشتیم.

اهم اظهارات سعیدی به شرح زیر است:
* آمریکا در جنگ های نیابتی ارتش عراق و سوریه و یمن و لیبی را از یکدیگر متلاشی کرد و هزینه های سنگینی را متحل کرد و مسلمانان بیگناهی کشته و آواره شدند.

*حاج قاسم سلیمانی در صحنه عملیات جنگ سوریه و عراق را مدیریت کرد، سردار سلیمانی سرلشکرهای سوری را جمع کرد و آنها را علیه داعش بسیج کرد، نقش مقام معظم رهبری و راهبرد هوشمندانه ایشان در تحولات منطقه بسیار مهم است.

* حشد الشعبی تجربه بسیج و سپاه است و اگر این نیروی مردمی نبود موصل و کرکوک آزاد نمی شدند که این موضوع راهبرد جمهوری اسلامی درمنطقه است، چهارمین مولفه راهبرد هوشمندانه نظام اسلامی انتقال فرهنگ بسیجی است که همان کار برای رضای خدا است.

* عربستان قصد داشت ظرف یک ماه یمن را به دست بیاورد اما بیش از 2سال از حمله نیروهای آل سعود به یمن می گذرد و تاکنون موفقیتی به دست نیاوردند که مقاومت نیروهای یمنی نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است.

*موشک ایران نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن تبدیل کرده است، یکی از مهم ترین راهبرهای جمهوری اسلامی تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن است.

* مدیریت و رهبری هوشمندانه ایران توانست بزرگترین طرح آمریکا را با شکست روبرو بکند، تسلط بر سوریه و عراق و ایجاد ناامنی در ایران و عدم محوری ایران از جمله اهداف آمریکا بود که با شکست روبروشد.

* دشمن می خواهد بین ماندن و حفظ آرمان ها یکی را انتخاب کنیم، ما نمی توانیم دست از آرمان های خود برداریم، در جریان مذاکرات برجام بی اعتمادی آمریکا بر همگان اثبات شد و از ابتدا مشخص بود جانیان بالفطره قابل اعتماد نیستند.

*نقش دوم طلاب در کرمانشاه سرکشی به خانواده های زلزله زده بود و همچنین توزیع اقلام از دیگر اقدامات طلاب در زلزله کرمانشاه است که هنوز تداوم دارد، در آینده قرار است هزار نفر از طلاب به آموزش های لازم مجهز شوند و مسائل مربوط به بحران های اجتماعی نظیر زلزله به آنها گفته شود تا در شرایط بحرانی از وجود آنها استفاده شود.
29214

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر