کد خبر: 33853
A

معاون سپاه خراسان شمالی: جبهه مقاومت دشمنان را زمین گیر کرده است

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز جبهه مقاومت تمام دشمنان را زمین گیر کرده است و داعشی را که بنا بود تا 30 سال آینده در منطقه باشد، ظرف 6 سال نابود کرد.

معاون سپاه خراسان شمالی: جبهه مقاومت دشمنان را زمین گیر کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ محمد رضا شجاع پنجشنبه در مراسم اجتماع یک هزار نفری افسران جوان جنگ نرم با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت علیه شجره ملعونه داعش ادامه داد: رهبری عنوان کردند که دشمن نخواهد توانست بر ما سیلی بزند و ما بردشمنان سیلی خواهیم زد و این سیلی بود که سردار سلیمانی با تصمیم های درست خود توانست ظرف دو ماه بر دشمنان نظام بزند.
وی اضافه کرد: ما به عنوان سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی ایران و وصل به قدرت بسیج، ماموریتی در پیشبرد اهداف انقلاب داریم و هر جا که انقلاب باشد ما هم هستیم و باید این فضارا مداومت کنیم.
سرهنگ شجاع خطاب به دانشجویان بیان کرد: امروز باید دانشجویان در بطن تحولات نه شاهد تحولات باشند، دانشجویان انقلابی، نترس، شجاع و بابصیرت باید در همه میدان ها محکم حضور داشته باشند و تصمیمات درست بگیرند تا دچار مشکل نشوند.
سرهنگ شجاع بیان کرد: اگر تصمیمات درست جبهه مقاومت نبود ما در بطن فاجعه بودیم، امروز گفتمان جبهه مقاومت به یک تراز جهانی تبدیل شده است، امروز قدرت ها از شما می ترسند و بواسطه عملکرد شما نخست وزیر ها را گروگان می گیرند.
معاون اجرایی سپاه جوادالایمه خراسان شمالی اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی در حاشیه دریای مدیترانه زندانی است، امروز باید اسرائیل را تشییع جنازه کرد.
وی با ذکر اینکه بسیج شاهکار امام است اظهارکرد: باید در فضای حاکم مانند شهدا قدرتمندانه استقامت کنیم، آنها عهدی را که با ولایت بستند تا آخر ادامه دادند و 6 سال در این جبهه مقاومت ایستادگی کردند و خشن ترین انسان ها و ارازل و اوباش ها را از کشور جمع کردند .
سرهنگ شجاع گفت: دشمنان از تمام تجهیزات خود برای از بین بردن ریشه انقلاب استفاده کردند اما انقلاب ما با اتخاذ تصمیمات درست ریشه آنها را زد.
وی ادامه داد: امروز باید شاهد تحولات بعد از این هم باشید و این قدرت را به پاس ولایتمداری بدانید، ما امروز به دنبال قلل جهانی و رسیدن به قله ظهور هستیم، امروز حرکت در جهاد علمی و روحیه انقلابی باید توسط افسران جنگ نرم باشد.
سرهنگ شجاع گفت: مسیر حرکت در جهاد اکبر باید همراه با توکل و توسل و عدم تبعیت از دشمنان باشد، انتظار ما از جوانان این است که بیانات رهبری را اجرا کنند و این وحدت و اجتماع را هوشمندانه به پیش ببرند.
مسئول طرح و برنامه سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در این مراسم با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت گفت: باید این پیروزی را پرچم به دست جشن بگیریم، ما در برابر تعدادی زیادی از دولت های خبیث پیروز شدیم.
سرهنگ مهدی جزینی افزود: ما در کشورهای سوریه و عراق بسیج را ایجاد کردیم و این عامل پیروزی در این کشور ها شد، انقلاب اسلامی ایران دارد به دیگر کشورها صادر می شود.
وی ادامه داد: تمدن سازی را به تنهایی نمی توان انجام داد و باید با همکاری و مشورت یکدیگر باشد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر