کد خبر: 33907
A

نماینده مجلس: تفکر بسیجی جلوی قدرت نمایی داعش را گرفت

نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه گفت: تفکر بسیجی جلوی قدرت نمایی داعش را گرفت و اگر این تفکر نبود داعش هنوز قدرت نمایی می کرد.

نماینده مجلس: تفکر بسیجی جلوی قدرت نمایی داعش را گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ' حسینعلی حاجی دلیگانی ' روز پنجشنبه در جمع مسئولان و بسیجیان شهرستان چادگان افزود: با حضور بسیج در میدان های حق علیه باطل، سنگرهای دشمنان اسلام فرو ریخت و تفکر بسیجی بود که دشمنان اسلام اسلحه و تانک های خود را رها کردند.
وی این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و بسیجیان کشور تبریک گفت و تاکید کرد: بسیجیان با حضور خود در این عرصه باعث شکست دشمنان اسلام شدند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه بسیج در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی عملکرد بی نظیری از خود به جا گذاشته است، گفت: لازم است برای جوانان برنامه ریزی شود تا با وقایع جنگ و انقلاب بیشتر آشنا شوند و بدانند انقلاب اسلامی برای برای استحکام پایه های دین و اسلام شکل گرفت و در این راه، جوانان زیادی برای پایدار شدن اسلام، شهید شدند.
وی افزود: تنها راه نجات ما استقلال و داشتن تفکر بسیجی در همه صحنه هاست.
حاجی دلیگانی بیان کرد: فکر بسیجی مقابل تفکر استکباری است و این تفکر امروز همه معادلات استکبار را به هم ریخته است.
وی تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن را اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت از سفارشات امام راحل (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: این اطاعت‌ پذیری موجب می‌ شود تا افراد با شناخت نیرنگ ‌های شرق و غرب بصورت آگاهانه موضع بگیرند.
از 29 آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.
شهرستان چادگان با 32 هزار تَن جمعیت در 130 کیلومتری غرب اصفهان است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر