کد خبر: 33922
A

نابودی داعش قلب شیعه و سنی را شاد کرد

دفع شر و فتنه بزرگی به نام داعش از جهان اسلام که جز خلق جنایات بی شمار چیز دیگری در اذهان عمومی به یادگار نگذاشت علاوه بر ایجاد نور امید در دل مسلمانان، قلب ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را شادمان کرد.

نابودی داعش قلب شیعه و سنی را شاد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رشادتها و ایثارگریهای جبهه مقاومت متشکل از نیروهای بسیجی ایرانی، عراقی، افغانستانی، پاکستانی، لبنانی و سوریه ای تحت عنوان مدافعان حرم با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی مقتدرانه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان نیروی مقاومت تومار مزدوران و سرسپردگان استکبار و صهیونیست را در هم پیچید و درس بزرگی به دشمنان اسلام داد.
ساقط کردن پرچم داعش و برافراشته شدن پرچم کشورهای اسلامی در شهرها و روستاهای اشغال شده از سوی ددمنشان داعشی قلب مردم شیعه و سنی را شادمان و گرد یاس و ناامیدی را در جبهه استکبار و صهیونیست پاشاند.
اعلام پایان داعش و دفع فتنه استکبار و صهیونیست از سوی فرمانده مقتدر ایران اسلامی و تقدیم نامه سردار سرلشکر سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب مبنی بر درهم شکسته شدن گروه تروریستی تکفیری داعش موج شادی را در جهان اسلام پراکنده کرد و پیامی سراسر امید و نشاط برای افزایش وحدت و انسجام اسلامی بود.
چند روزیست که رشادتها و اقتدار مدافعان حرم و پایان دادن به جنایات و ظلم و ستم داعش نقل محافل و مجالس مردم شده است و مردم مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که همواره در سایه اخوت و برادری با همزیستی مسالمت آمیز در مقابل تمامی توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کرده اند این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم شهدا و ایثارگران و تمامی مسلمانان جهان تبریک گفتند.
شهر البوکمال در مرز سوریه و عراق آخرین پایگاه گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه بود که یکشنبه 28 آبان ماه به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمد و تروریست ‌های داعش به سمت مناطق بیابانی فراری شدند.
نامه واپسین روز آبان ماه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به رهبر معظم انقلاب و اعلان پایان داعش در عراق به منزله خاتمه خلافت خودخوانده افراطی گری و خشونت افسارگسیخته عده ای مزدور و خودفروخته در این کشور بود.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه خود به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خوشحالی از نجات جهان از لکه ننگی به نام داعش اعلام کردند که همواره آماده اند برای دفاع از مظلومان عالم همانند شهدای مدافع حرم به صحنه بیایند.
زینب خمر یکی از شهروندان سیستان و بلوچستان گفت: درایت رهبر معظم انقلاب، تلاش های نیروهای مردمی عراق، لبنان، حزب الله و جبهه مقاومت در کنار مدافعان حرم منجر به شکست گروه تکفیری کودک کش داعش شد.
وی افزود: سردمداران استکبار در راس آن آمریکا که بارهای صحبت هایشان در صدا و سیما و دیگر رسانه ها منتشر شده اعلام کردند که شکل گیری داعش کار خودشان بوده است تا علاوه بر ایجاد ناامنی و اختلاف، چهره اسلام را خشن نشان دهند.
وی ادامه داد: تحمل دیدن فیلم ها و عکس های انتشار یافته از جنایات این گروه تروریستی تکفیری علیه انسان های بیگناه، زنان و کودکان قلب و روح مسلمانان و هر آزاده دیگری را آزرده کرده است.
وی تصریح کرد: جنایات گروه تکفیری داعش علیه مردم بی گناه مسلمان و غیر مسلمان به حدی بود که حتی زنان آماده پوشیدن لباس رزم و حضور در جبهه مقابله با مزدوران استکبار بودند که الحمدالله با همت دلاور مردان جبهه مقاومت این گروه تروریستی تکفیری صهیونیستی نابود شد.
یکی از بانوان اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز گفت: بعد از اعلام نابودی داعش در نامه سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب بلافاصله نماز شکر بجا آوردم زیرا یکی از اتفاق های بزرگ و مبارک برای مسلمانان به وقوع پیوست.
سعیده خاشی افزود: ما مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که همواره نوک پیکان دشمنان اسلام این نقطه از ایران اسلامی را هدف قرار داده تا وحدت و همدلی میان شیعه و سنی را خدشه دار کنند، با دل و جان آماده حضور در صحنه مقابله با توطئه های استکبار چه در مرزهای ایران اسلامی و چه آن سوی مرزها هستیم.
وی تاکید کرد: برای هر یک از مردم این استان چه شیعه و چه سنی داشتن شهید مدافع حرم افتخاری بزرگ است و خانواده ها با تمام وجود از رای و نظر جوانان خود برای حضور در سوریه و عراق به منظور دفاع از حریم اهل بیت(ع) حمایت می کنند.
محمد سارانی یکی دیگر از شهروندان اهل سنت نیز گفت: نابودی داعش مصداق تحقق وعده خداوند متعال در کوتاهی عمر ظالمان است.
وی افزود: بسیاری از جوانان ساده لوح و نادان فریب تبلیغات داعش را خوردند و با پیوستن به این گروه تروریستی به جای خدمت در مسیر ارتقا اسلام ناب محمدی، در راه شیطان قرار گرفته و چنان جنایات بزرگی علیه اسلام و مسلمانان انجام دادند که زبان از گفتن آن قاصر است.
وی اظهار داشت: ضرر و زیان هایی که این گروه تروریستی از لحاظ مادی و معنوی به امت اسلامی وارد کرد به این زودی ها جبران نخواهد شد.
جلیل صوفی نیز گفت: هم اینک بزرگترین خوشحالی جهان اسلام نابودی داعش است اما باید در کنار این خوشحالی سعی کرد با ریشه یابی علل شکل گیری این گروه تروریستی از فعالیت مجدد آن جلوگیری کرد.
مریم رخشانی همسر خبرنگار شهید مدافع حرم محسن خزائی نیز اظهار داشت: وقتی خبر نابودی داعش را شنیدم خیلی خوشحال شدم و یاد حرف های همسر شهیدم افتادم که همیشه در گزارش هایش پیش بینی شکست داعش و نابودی آن را می کرد و می گفت روزی خواهد رسید که شاهد نابودی داعش و داعشی ها باشیم.
وی افزود: نقش شهدای مدافع حرم و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در این پیروزی موثر و قاطعانه بود، خدا این سردار بزرگ را برای اسلام و مسلمانان حفظ و همواره موفق کند.
حسین شیبک پدر شهید مدافع حرم «عقیل شیبک» نیز گفت: خبر خوش فرمانده بزرگ سردار رشید اسلام و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی از پایان عمر شجره خبیث و ملعون داعش دل همه خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را شاد کرد.
وی بیان کرد: نابودی داعش ثمره خون شهدای مدافع حرم است که به عنوان پدر شهید از طرف تمامی خانواده شهدای مدافع حرم از رزمندگان جبهه مقاومت به خصوص سردار سلیمانی تشکر می کنم.
پدر شهید مدافع حرم حسینعلی کیانی نیز گفت: از زمانی که خبر نابودی داعش را شنیدم خیلی خوشحال شدم که خون فرزندم پایمال نشد و خدا را سپاسگزار و شکرگذار هستم که با تدابیر رهبر معظم انقلاب و مدیریت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همکاری رزمندگان اسلام این پیروزی نصیب تمام مسلمانان جهان شد.
وی افزود: پیروزی اخیر جبهه مقاومت حاصل حماسه آفرینی مدافعان حرم و سردار سلیمانی است.
بی بی گل بامری همسر شهید مدافع حرم اصغر بامری نیز بیان کرد: پیروزی اخیر رزمندگان جبهه مقاومت حاصل دلاوری و حماسه آفرینی مدافعان حرم و سردار سلیمانی بوده است.
وی تاکید کرد: داعش و گروه های تروریستی با حمایت آمریکا و غرب برای نابودی اسلام ساخته شده بودند که به فضل الهی و رشادت و ایثار رزمندگان جبهه مقاومت نابود شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر