کد خبر: 33930
A

پدر شهید حججی: ولایت پذیری از ویژگی های بارز فرزندم بود

پدر شهید محسن حججی گفت: فرزندم دارای ویژگی های ممتازی بود که تبعیت و عشق به ولایت فقیه و خاندان اهل بیت (ع) از مهمترین آنان بود.

پدر شهید حججی: ولایت پذیری از ویژگی های بارز فرزندم بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد رضا حججی روز پنجشنبه درجمع مردم گناوه در مصلای جمعه این شهر افزود: فرزندم از دوره نوجوانی عاشق اهل بیت (ع) و دنباله رو راه امام حسین (ع) بود و بدلیل حضورمستمرخود در هیات های مذهبی زبانزد عام و خاص شده بود.
وی گفت: فرزندم هیچ کاری را بدون اذن ولایت انجام نمی داد و زندگی خود را صرف امور دینی و مذهبی کرد.
پدر شهید حججی تصریح کرد: فرزندم در وصیت نامه اش به مردم توصیه کرده که از خط ولایت فقیه فاصله نگیرند و با بردن یک تصویر از شهدا در منازل خود راه این عزیزان را ادامه دهند.
وی گفت: شهید حججی درگوشه ای از دلنوشته هایی خود آرزوی شهادت را در راه دفاع از دین اسلام داشت و دوست داشت مصائب امام حسین (ع) را بچشد که آرزویش از پروردگار متعال اجابت شد.
پدر شهید حججی با گرامیداشت هفته بسیج ، از استقبال پرشور و گسترده مردم و مسئولان شهرستان گناوه در این آیین تقدیر کرد.
مادر این شهید نیزگفت:فرزندم رابطه و احترام خاص و منحصر بفردی با ما داشت و هر کاری را می خواست انجام دهد با ما درمیان می گذاشت.
وی افزود: از فرزندم خاطرات زیادی دارم که نذرکردن ایشان به سوریه و دفاع از اهل بیت (ع) از مهمترین آن بود.
وی تصریح کرد:تداوم راه شهدا و حفظ حجاب بانوان از توصیه های شهید حججی بود که از آحاد جامعه بخصوص بانوان انتظار دارم دراین مسیر مجدانه گام بردارند.
در پایان این برنامه فالح ناصری پوران فرزند شهید و از ورزشکاران ملی پوش تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور مدال طلای خود در رقابت های بین المللی در کشور چک و لباس منقش به شهید حججی را به این خانواده اهدا کرد.
این ورزشکار گفت: نذر کرده بودم که مدال طلای خود را به پدر و مادر شهید حججی و لباس منقش به این شهید را به فرزندش اهدا کنم که آرزویم برآورده شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر