کد خبر: 33979
A

عارف: گاهی معلمان به‌خاطر مطالبات صنفی‌ برچسب ضد امنیتی می‌خورند

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه را مربوط به نحوه تربیت نسل جوان کشور دانست و با تاکید بر نقش بی بدیل معلمان در این زمینه، گفت که گاهی معلمان به خاطر پیگیری مطالبات صنفی‌شان برچسب ضد امنیتی و ضد انقلابی می خورند.

عارف: گاهی معلمان به‌خاطر مطالبات صنفی‌ برچسب ضد امنیتی می‌خورند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدرضا عارف در کنگره فوق‌العاده‌ انجمن اسلامی معلمان با تبریک هفته‌ "بسیج" به عنوان میراث امام راحل ابراز امیدواری کرد که این نهاد مردمی در جایگاه واقعی فراجناحی خود در خدمت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به مردم خدمت کند.

وی انجمن اسلامی معلمان را از قدیمی ترین و تاثیرگذارترین تشکل‌های اصلاح طلب عنوان و خاطرنشان کرد: این تشکل در جریان اصلاحات همواره پیشتاز بوده است و در انسجام بخشی و ایجاد وحدت در جریان اصلاحات و همچنین تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ایفای نقش کرده است.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با مشارکت همه تشکل ها و احزاب اصلاح طلب و نقش کلیدی چهره‌های برجسته و نخبه اصلاحات بتوانیم در انسجام بخشی جریان اصلاحات راه را با خطایی هر چه کمتر و دستاورد هر چه بیشتر به پیش ببریم.

ادامه‌ دارد...

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر