کد خبر: 34058
A

مسوولان برای حل مشکل آبگرفتگی معابر ناشی از بارندگی چاره اندیشی کنند

امام جمعه بندرماهشهر گفت: آبگرفتگی معابر و منازل در بارندگی اخیر مشکلات فراوانی را به همراه داشته لذا از مسئولان انتظار می رود قبل از بارش های آینده نقاط آسیب پذیر را شناسایی و برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی چاره اندیشی کنند.

مسوولان برای حل مشکل آبگرفتگی معابر ناشی از بارندگی چاره اندیشی کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر بیان داشت:خوشبختانه با بسیج نیروی های شهرداری و آبفا مشکل آبگرفتگی در مرکز شهر چند ساعت بعد از بارندگی رفع شد.
وی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد:هر مومن یک بسیجی است، در هر رویداد و رخدادی ملت غیور ایران بسیج می شوند، ثمره شجره طیبه بسیج را ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تمام وجود لمس کرده ایم و این تنها به داخل کشور منتهی نیست بلکه تفکر بسیجی به خارج از مملکت ما نیز رسوخ کرده است .
حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: اگر تفکر بسیجی به فراتر از مرز کشورمان صادر نمی شد، به یقین مردم عراق، یمن و سوریه توانایی مقابله با دشمنان خود و رهایی کشور خود را نداشتند.
وی افزود : امروز شکست گروهک تکفیری داعش در مقابل تفکر بسیجی موضوع کمی نیست چرا که این گروهک به معنای قوای استکبار، پول های نفت عربستان و نقشه های شوم صهیونیست هاست.
وی ادامه داد : زمانی که اسلام ناب در قالب تفکر بسیجی به صحنه می آید تمام این موارد را بی اثر می کند و پیروزی حاصل می شود.
خطیب جمعه بندرماهشهر در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: غده سرطانی گروهک تکفیری داعش که حاصل تلاش های استکبار در منطقه بود، به برکت وجود تفکر بسیجی ریشه کن شده است.
حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر ورود بسیج به عرصه اقتصاد کشور اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور نیز با میدان دادن به بسیجیان قابل حل است، همان طور که در همکاری با نیروی انتظامی اثر مثبتی در برقراری امنیت در جامعه دارد، در عرصه اقتصادی نیز بسیجیان به یقین می توانند معجزه کنند.
وی بیان کرد : دولتمردان باید از این ظرفیت عظیم بهره مند شوند و کمک بطلبند ، به ویژه در شرایطی که برای حل مشکلات معیشتی چاره ای جز تحقق اقتصاد مقاومتی نداریم، امید به همت بسیجیان است.
/6068
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر