کد خبر: 34068
A

امام جمعه گناوه: هوشیار پساداعش دشمن باشیم

امام جمعه گناوه گفت:دشمنان بدنبال این هستند با طراحی تفکر جدید تروریستی به عنوان ابزاری برای اسلام ستیزی و اسلام هراسی استفاده کنند ، باید ملت های مسلمان هوشیار و مراقب پساداعش باشند.

امام جمعه گناوه: هوشیار پساداعش دشمن باشیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سیدعبدالهدی رکنی حسینی در خطبه های این هفته افزود: آمریکایی ها و صهونیست ها حدود 6 سال در تلاش بودند که با تشکیل شجره خبیثه داعش مسلمانان را در برابر هم قرار دهند که به برکت خاندان اهل بیت (ع) ، مدافعان حرم و جبهه مقاومت و خون شهید حججی ها نه تنها این گروه ملحد شکست خورد بلکه تمام حامیان آنان ناکام شدند.
وی به پیام سردار سلیمانی به رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری با پاسخ به پیام سردار رشید اسلام این پیروزی و ریشه کن کردن داعش را فقط ضربه به این گروه روسیاه ندانست بلکه ضربه ای مهلک بر حامیان آن عنوان کرد.
امام جمعه گناوه ،حضور رهبر معظم انقلاب را در مناطق زلزله زده مایه دلگرمی و مرهمی بر آلام مردم آن مناطق دانست و گفت: وقوع حوادثی مانند زلزله و سیل طبیعی است اما باید با راهکارهای اساسی از خسارات زیان بار چنین حوادثی پیشگیری شود.
وی افزود: مقاوم سازی منازل و سرعت عمل و دقت و تلاش مضاعف در هنگام وقوع چنین حوادث و کمک رسانی به خسارت دیدگان باید مدنظر قرار گیرد.
رکنی حسینی گفت: اگرچه همه مسئولان کشوری در این حادثه حضور یافتند و رهبری از آنان تشکر کردند اما ایشان فرمودند به این اندازه از تلاش ها قانع نیستم و مسئولان با تلاش و ممارست بکوشند تا آلام و مشکلات این مردم برطرف شود.
وی با تبریک 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) در سال 1358 گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز بسیج یک پدیده کم نظیر انقلاب اسلامی است و که علاوه براینکه باید از این ظرفیت نهایت استفاده را در همه عرصه ها برد ، نباید از این فرهنگ مقدس غفلت کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر