کد خبر: 34245
A

نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه آمریکا را به وحشت انداخته است

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان امروز شکست خورده قدرت معنوی و آمادگی نیروهای مسلح هستند و آنچه آمریکا را به وحشت انداخته نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه آمریکا را به وحشت انداخته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دریادار حمزه علی کاویانی روز شنبه در آیین پایانی مسابقات فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش کسب آمادگی جسمانی و دفاعی را از اهداف برگزاری جشنواره های ورزشی در نیروی دریایی عنوان کرد و افزود: صدام در سال 58 بازیچه دست آمریکا شد و در 2 هزار کیلومتر مرزهای ما به تهاجم دست زد و در خیال خام خود و غرور کاذبی که آمریکایی ها به او القاء کرده بودند دست به تاخت و تاز زد که در همان روزهای اول زمین گیر شد و پس از هشت سال دفاع ما از میهن اسلامی، شکست را پذیرفت و به دست آمریکا نابود شد.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز هم استکبار و آمریکا به این یقین رسیدند که جنگ سخت و نظامی با ملت ایران شکست و نابودی آنان را رقم می زند لذا جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در پیش گرفته که باید جوانان ما در این میدان نبرد هم دشمن را شکست دهند.
دریادار کاویانی یکی از اهداف مسابقات ورزشی ارتش را ایجاد روحیه و توان مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: امروز جوان ما دشمن را شناخته و راههای حمله را هم آموخته و آمادگی برای دفاع هم دارند لذا ما همیشه و در هر نبردی با این جوانان پیروز میدان خواهیم بود.
امام جمعه سیرجان نیز قدرت ایمان و بصیرت را از شاخصه های جوانان عنوان کرد و گفت: هر حرکتی در منطقه از سوی آمریکا و نوکرانش در منطقه به خاطر مبارزه با ملت ایران است و امروز شکست توطئه های استکبار هم به خاطر آمادگی جوانان ما است.
حجت الاسلام سید محمود حسینی شکست داعش را شکست دولتهای آمریکا عنوان کرد و گفت: داعش را سردمداران آمریکا در دولت های مختلف طراحی کردند و رژیم صهیونیستی و دلارهای نفتی برخی کشورهای عرب این گروه تروریستی را تقویت کرد و امروز صحنه را باختند و داعش نابود شد و باید گفت، جوانان ما در هر صحنه آماده دفاع از اسلام و نظام اسلامی هستند.
مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان قهرمانی هشتمین دوره مسابقات ورزشی و نایب قهرمانی مسابقات فرهنگی و قرآنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را به خود اختصاص داد.
هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از چهار روز و با خاموش شدن مشعل این مسابقات در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با حضور فرماندهان نیروی دریایی 2 مرکز سیرجان و امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاونت هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش به کار خود پایان داد.
در ادامه مراسم پایانی مسابقات فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش از تیم ها و نفرات برتر این مسابقات که در 9 رشته ورزشی و 10 رشته قرآنی و با حضور 600 نفر شرکت کننده از مناطق دریایی کشور برگزار شد تجلیل شد.
در این مسابقات ورزشی تیم مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با کسب 81 امتیاز قهرمان شد و تیم مرکز تخصص هایی دریایی باقرالعلوم رشت با 80 امتیاز نایب قهرمان و منطقه دوم ولایت نیروی دریایی جاسک با 68 امتیاز سوم شد.
در مسابقات قرآنی هم منطقه یکم دریایی بندرعباس با 465 امتیاز قهرمان و تیم مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با 295 امتیاز نایب قهرمان و تیم ستاد نیروی دریایی ارتش با 220 امتیاز سوم شد.
در بخش انفرادی مسابقات قرآنی هم در حفظ 25 جزء ناویان وظیفه عیسی قویدل از منطقه یکم امامت بندر عباس، حفظ 15جزء حامد کوه پرش از مرکز آموزش سیرجان، حفظ 10 جزء یسنا محامدی از منطقه یکم بندرعباس، در حفظ پنج جزء محسن رئیسی از منطقه یکم بندرعباس، در حفظ سه جزء محسن رئیسی از مرکز دریایی رشت، در تفسیر سطح یک محسن شجاعی از مرکز آموزش سیرجان، تفسیر سطح 2 حسین رینیان از منطقه یکم بندرعباس، در قرائت تحقیق جعفر اوحدی از ستاد تهران، در قرائت ترتیل علی فلاح نژاد از تکاوران دریایی منجیل و در اذان مصطفی آبکار از منطقه دوم ولایت جاسک همگی به مقام اول این مسابقات رسیدند.
در مسابقات ورزشی هم در رشته های تیراندازی، طناب کشی، دارت و تنیس روی میز مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان قهرمان و مقام اول را کسب کردند در رشته های ورزشی فوتبال و شنا مرکز دریایی باقرالعلوم رشت ، در دو صحرانوردی منطقه دوم ولایت جاسک، در کشتی هم دانشگاه علوم دریایی نوشهر به مقام قهرمانی و نخست دست یافتند.
در این مراسم مشعل مسابقات خاموش شد و برنامه های فرهنگی متنوع برگزار و در پایان از قهرمانان مسابقات و خانواده های شهدای نیروی دریایی تجلیل شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر