کد خبر: 34270
A

پژوهش اساس کار البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور است

استاندار البرز با بیان اینکه پژوهش و فناوری اساس کشور است و امروز دیگر زمان تقلید کورکورانه نیست، گفت: در تمامی حوزه ها از سیاست تا اقتصاد و دین نیازمند پژوهش هستیم و در البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور پژوهش اساس کار است.

پژوهش اساس کار البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدعلی نجفی عصر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری استان که با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: دکتر نوبخت وقت کامل خود را در اختیار استان قرار داده اند، ارشادات کلانی در زمینه مسائل اعتباری،تنگناها،فناوری،شرکت های دانش بنیان و... به جهت جوان بودن دستورهایی داشته اند که استفاده کرده ایم.
وی افزود: بخش اعظم مسائل حوزه حمل و نقل در استان برطرف شده است.
استاندار البرز از حضور همه فعالان هفته پژوهش و اعضای کمیته های پژوهش و دانشگاه ها قدردانی کرد و گفت: پژوهش اساس کار ما است و بدون پژوهش رشد نخواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه در همه ابعاد سیاسی،اجتماعی،دینی،اقتصادی باید پژوهش داشته باشیم، گفت: حتی تقلید کورکورانه نیز جایز نیست و خود باید مبدع علم و پژوهش باشیم.
نجفی با اشاره به اینکه البرز استان قطب علم و فناوری در کشور بوده و در این زمینه شاخص شده است، گفت: حضور شرکت های دانش بنیان نیز مبین این امر است که باید در جهت رونق تولید و اشتغالزایی حرکت کنیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر