کد خبر: 34279
A

مجاهدت ملت ایران در نبرد با داعش جلد دوم هشت سال دفاع مقدس بود

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان گفت: مقاومت و مجاهدت ملت ایران در عرصه مقابله با داعش و پایان این گروه تروریستی، جلد دوم هشت سال دفاع مقدس بود.

مجاهدت ملت ایران در نبرد با داعش جلد دوم هشت سال دفاع مقدس بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی شنبه در آئین جشن پیروزی برگروه تروریستی داعش در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پیام این پیروزی برای نظام سلطه این است که این کتاب، تک جلدی نبوده و یک مجموعه است و کتابی که جلد دوم آن بیرون آمد، جلدهای دیگر آن نیز قابل انتشار است.
وی افزود: افرادی که در عرصه مجاهدت در این میدان طی 6 سال سیطره داعش شهید شدند هر کدام یک کتاب و یک دایره المعارف هستند.
حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: بخشی از پیروزی پایان داعش، محصول تلاش ملت ماست و بخش های پنهان و مظلومی دارد که در آینده معلوم می شود.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان بیان کرد: رزمندگان پاکستانی در شمار غیرتمندترین رزمندگان جبهه مقاومت در این شش سال بودند و حزب الله لبنان چهار هزار شهید در عرصه دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و دفاع از مقدسات تقدیم کرد ،کما اینکه فعالیت رزمندگان افغانی و عراقی نیز محسوس بود.
وی اظهار کرد: آمریکایی ها در این دوئل، قدرت خود و نیروی مقاومت را ارزیابی کردند و دانستند آن روزگاری نیست که مقدرات جهانی در کاخ سفید رقم بخورد و این بیان امام خمینی (ره) که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یک پیام واقعی و اصلی اساسی بود.
حجت الاسلام شفیعی گفت: ما جشن پیروزی شکست داعش را نقطه شروع می دانیم و آغاز تحول جدیدی است.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان اظهار کرد: جبهه مقاومت، قدرت خود را ارزیابی کرده و در جبهه مقابل، مشکل اساسی و تنگنای دشواری که پیش روی آمریکایی ها است این است که این نیروها به کجا بر می گردند که آغاز یک چالش است.
وی افزود: در آینده اروپا و آمریکا دچار فجایع اجتماعی زیادی خواهند بود که این تروریست های از زنجیر رها شده مرتکب می شوند.
حجت الاسلام شفیعی اظهار کرد: در 100 سال اخیر، در هیچ حادثه ای به جز مساله داعش حضور شفاف آمریکایی ها به این آشکاری دیده نشد.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاههای خوزستان ادامه داد: تشخیص دقیق و درست این مساله که امروز برای همه علنی است در آغاز این ماجرا، از جمهوری اسلامی از بیت رهبری و از شخص رهبر معظم انقلاب شروع شد و ایشان در فراخوان به مسئولین کشور گفتند که این مساله ساده ای نیست و آماده باشید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر