کد خبر: 34323
A

روحانی: اولین بودجه دولت دوازدهم از صبح یکشنبه در دستور کار دولت قرار می گیرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: از صبح یکشنبه (فردا) همه روزه صبح و بعد از ظهر ، اولین بودجه دولت دوازدهم در دستور کار دولت قرار می گیرد تا بموقع تقدیم مجلس شود.

روحانی: اولین بودجه دولت دوازدهم از صبح یکشنبه در دستور کار دولت قرار می گیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه شنبه در پایان نشست سران سه قوه که به میزبانی ریاست جمهوری برگزار شد به گفت و گوی سران سه قوه در خصوص مسایل اقتصادی، رونق اقتصادی و هماهنگی های سه قوه ، اشاره کرد.
روحانی در ادامه اظهار داشت : تلاش می شود بودجه بموقع تقدیم مجلس شود و مجلس هم تمام تلاش خود را برای بررسی بودجه انجام دهد.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش های مضاعف در کمک رسانی به زلزله زدگان گفت: برای اسکان موقت این عزیزان در این روزها که هوا به تدریج سرد می شود تلاش می شود که بتوانند زندگی قابل تحملی در این ماه ها داشته باشند تا مسکن آنها ساخته می شود.
روحانی اظهار داشت: راجع به اعتباراتی که در این زمینه دولت مد نظر قرار داده بحثی انجام گرفت فکر می کنیم اگر کمک های بیشتری امکان پذیر است انجام دهیم برای این که این دغدغه برای همه ما است.
رئیس جمهوری افزود: از صبر و بردباری مردم عزیزی که دچار این حادثه شدند تشکر می کنیم، برای مصدومان آرزوی شفا و برای عزیزان از دست رفته آرزوی رحمت و غفران الهی را داریم.
وی ادامه داد: دومین مساله ای که مورد بحث قرار گرفت بودجه سال آینده بود؛ بودجه سال 97 اولین بودجه ای است که دولت دوازدهم به مجلس تقدیم می کند؛ راجع به منابع درآمدی و هزینه هایی که وجود دارد، مشکلاتی که در سال های گذشته در زمینه بودجه وجود داشته و اقداماتی که راجع به بودجه باید در سال جاری انجام شود.
روحانی گفت: اقداماتی که دولت در این زمینه باید انجام دهد از فردا دستور هیات دولت صبح و بعد از ظهر راجع به بودجه 97 است و امید است به موقع تقدیم مجلس شده و مجلس تلاش های خود را انجام دهد.
وی افزود: راجع به مسایل دیگر اقتصادی هم بحث کردیم؛ کمک هایی که باید در زمنیه رونق اقتصادی انجام شود و هماهنگی هایی که سه قوه باید انجام دهند.
رئیس جمهوری گفت: مساله سوم همانند جلسات پیش بحث سپرده گذاران برخی موسسات اعتباری بود که دچار مشکل شده بودند، از جلسات پیش تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ کردیم؛ ظرف هفته گذشته هم بین سه قوه هماهنگی خوبی به وجود آمد و اعلام شد برخی از موسسات دیگر که سپرده گذاران آنها دچار مشکل هستند پول خود را دریافت کنند که در سایه هماهنگی بین سه قوه انجام شد و اگر انجام نمی گرفت اجرای این ها به روال عادی طولانی تر می شد و این جلسه برای تسریع در امور است و مسایلی که طول می کشد می توان هماهنگی کرد و کارها را پیش برد.
این خبر در حال تکمیل است
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر