کد خبر: 34338
A

چمران : قدرت دفاعی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : قدرت دفاعی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست و ایران برجام موشکی را تحت هیچ شرایطی نمی پذیرد.

چمران : قدرت دفاعی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی چمران شنبه شب در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در بابل افزود : این روزها برخی از کشورها زمزمه های مذاکره برسر قدرت دفاعی ایران را مطرح می کنند و به دنبال آن هستند تا برجام موشکی را بر ایران تحمیل کنند ، اما امروز رییس جمهور و تمامی مسئولین ارشد نظام این امر را مردود دانسته و به هیچ وجه حاضر نیستند برسر توان دفاعی ایران با کشورهای دیگر مذاکره کنند.
وی اظهار داشت : هیچ کشوری در دنیا نمی پذیرد که بر سر توان دفاعی خود مذاکره کند و امنیت ملی خود را به خطر بیندازد.
او افزود : امروز آمریکا به قول خود در برجام عمل نکرده و برجام را نقض کرده است لذا این رفتار آمریکا برای همگان ثابت شده است که این کشور قابل اعتماد و مذاکره نیست و بعد از هر تعهدی زیر قولش می زند.
چمران گفت : یکی از برنده ترین سلاح جمهوری اسلامی، شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است و با این اصل توانستیم انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانیم و همچنین این انقلاب را در گردونه های سخت به خصوص جنگ تحمیلی عبور دهیم.
وی افزود: آن چیزی که امروز دشمن ما از آن در هراس است علاوه برتوان موشکی ما روحیه شهادت طلبی است که به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم با هجمه های مختلف این روحیه شهادت طلبی در بین ملت ما تضعیف شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت حاکمیت روحیه بسیجی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت : یکی از ارجمند ترین خصوصیات بسیج این است که کارها را به صورت جهشی انجام می دهد و امروز می توانیم با استفاده از این ظرفیت در اقتصاد، صنعت، کشاورزی و اشتغال دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشیم.
وی افزود : اگر بخواهیم به روال عادی مسائل را حل کنیم چندان موفق نمی شویم و به روزمرگی می افتیم لذا با روحیه بسیجی باید مضاعف و جهشی کارها را به پیش ببریم.
او ادامه داد : اگر امروز توانستیم در مساله هسته ای ، پزشکی و نانو جزو 10 کشور برتر جهان باشیم به این دلیل است که ما بسیجی عمل کرده و جهشی امورات را به پیش برده ایم که این امر دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای ما بدنبال داشته است.
چمران گفت : بسیج جلوه بارزی از آتش به اختیار بودن است و بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن ثابت کرده اند که به این امر پایبند هستند.
وی افزود : در دوران جنگ تحمیلی هیچ کس به مردم نمی گفت که به جبهه ها بروند چرا که مردم خودشان آتش به اختیار بوده اند و تشخیص داده اند باید از مرز و بوم خود و انقلاب دفاع کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : این روحیه بسیجی باید همچنان در مردم ایران زنده بماند که دستاورد آن پیشرفت، توسعه و عزتمندی برای کشور است.
در این مراسم تعدادی از خانواده های معظم شهدای بابل به مناسبت هفته بسیج مورد تجلیل قرار گرفتند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر