کد خبر: 34417
A

با تفکر بسیجی می‌توان کشور را از همه بحران‌ها نجات داد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امکان اصلاح کشور بدون تفکر و رفتار بسیجی وجود ندارد، گفت: باید بتوانیم بسیجی بمانیم و برای ساخت کشور بسیجی عمل کنیم تا بتوانیم کشور را از همه بحران‌ها نجات دهیم.

با تفکر بسیجی می‌توان کشور را از همه بحران‌ها نجات داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس را بر عهده داشت، با تبریک روز بسیج، گفت: بسیج به فرمان امام (ره) تشکیل شد که جا دارد این روز را به همه بسیجیان تبریک بگویم.

وی تاکید کرد: اعتقادم این است که امکان اصلاح مملکت جز با تفکر و رفتار بسیجی وجود ندارد. این روحیه بسیجی بود تا توانست تا اینجا انقلاب ادامه پیدا کند بنابراین اگر بتوانیم بسیجی بمانیم و برای ساخت کشور بسیجی عمل کنیم می‌توانیم کشور را از همه بحران‌ها نجات دهیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در مصر، گفت: این رفتار را محکوم کرده وا ین حادثه تروریستی را تسلیت می‌گویم.

پزشکیان افزود: این یک فاجعه است که به نام دین و مذهب، انسان‌های بی‌گناه را به گلوله می‌ببندند و فکر می‌کنند با این کار به بهشت می‌روند. این موضوع را اصلا نمی‌توان در ذهن تصور کرد، متاسفانه این کارها را به نام دین انجام می‌دهند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر