کد خبر: 34431
A

سردار یزدی: بسیجیان با هیچ یک از افرادی که در اردوگاه انقلاب هستند، مشکلی نداشته و نخواهند داشت

فرمانده سپاه تهران گفت: وعده امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام، در مقابله با داعش محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گردهمایی بزرگ بسیجیان تهران که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امروز مفتخریم که وعده امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام را در غرب آسیا و برای مقابله با داعش با حضور بسیجیانی از شش کشور ایران، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان محقق شده است؛ البته از برخی کشورهای دیگر هم بسیجیانی داریم که نام بردن از آن کشورها ممکن است برای آن بسیجیان مشکلاتی ایجاد کند.
وی تصریح کرد: دنیا امروز باید بداند که بسیج جهان اسلام تشکیل شده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری دارد و زمینه‌ساز حکومت عدل الهی خواهد بود.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران ادامه داد: بسیجیان ما با هیچ یک از افرادی که در اردوگاه انقلاب هستند، مشکلی نداشته و نخواهند داشت و با ارگان‌های نظامی و امنیتی کشور هماهنگ هستند.
یزدی ادامه داد: ما امروز درصدد آنیم که اقتدار خود و ملت عظیم‌الشأن ایران را بیش از گذشته افزایش دهیم؛ بسیجیانی که امروز در حرم امام راحل (ره) گردهم آمده‌اند، برای بیعت با آرمان‌های آن امام عزیز و مقام معظم رهبری گردهم جمع شده‌اند؛ بسیجیان منتظری هستند تا صحنه‌ای بیابند و خود را در تمامی عرصه‌ها چون سازندگی و محرومیت زدایی نشان دهند.
وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه بسیجیان آماده هستند تا در تمامی صحنه‌ها چه داخلی و چه منطقه‌ای حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیجیان ما با حضور در سوریه و عراق شهدای فراوانی را نثار اسلام کردند و امروز نیز با کار فرهنگی قصد دارند تا نگاه مردمی را که تحت ظلم داعش بودند، تغییر دهد.

27215

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر