کد خبر: 34478
A

رئیس بسیج خبر داد: قطعاً تمام ایستگاه‌های بازرسی تنش‌زا را از سطح شهر‌ها جمع خواهم کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تنها نهادی بود که از لحظه نخست آسیب و خسارت در کنار مردم زلزله‌زده غرب کشور بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش تخصصی دفاعی بیت المقدس در دانشگاه شهید مطهری با اشاره به اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در سال 96 و با بیان اینکه پیروزی‌های ارتش سوریه و بازپس‌‌گیری مناطق از رژیم غاصب داعش معجزه خداوند بود، گفت: بسیج تنها نهادی بود که در تمام موقعیت ها که نظام اسلامی به آن نیاز داشت، حضور یافت و چه بسا شکست داعش به واسطه راه و منش مخلصانه بسیج ممکن ساز شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان داشت: نیروهای بسیج همانطور که امام راحل فرمودند مخلص هستند و در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علمی حضوری موثر دارند.
غیب‌پرور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شکست حتمی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند که 25 سال آینده رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد و این مهم محقق نخواهد شد مگر با اخلاق و منش بسیج.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم اخلاق و فرهنگ بسیج را در جامعه گسترش دهیم تا به اهداف اصلی اسلامی و اهداف اصلی خود دست یابیم و آن جز با گرویدن به سربازان امام زمان (عج) ممکن نخواهد بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در سال 96 که مقام معظم رهبری مسئولیت بنده را در بسیج تعیین فرمودند، در نظر داشتند که بسیج محفلی برای حضور جوانان با استعداد و نخبه باشد تا با فرصتی که برای آموزش پیدا می‌کنند در آینده سرمایه کشور شوند. ایشان 4 شاخص علم، فرهنگ سازی، دفاع و خدمت رسانی را برای آموزش و راه این جوانان تعیین کردند.
غیب پرور تاکید کرد: باید دوران جوانی را ارزش نهاد چراکه شخصیت انسان در این دوره زمانی شکل می‌گیرد. با هدف‌گذاری انجام شده و غایتی که مقام معظم رهبری در نظر دارند، حضور 100 هزار نفر نیروی آموزش‌دیده در فضاهای علمی تخصصی در سال آینده کلید خورده است که با تداوم آموزش‌ها می‌توان یک ارتش چندهزار نفره تخصص علمی را در شرایط بحران در اختیار داشت.
وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی با اخلاص به مردم از وظایف اصلی بسیج است، تصریح کرد: گاها دیده شده که نیروهای گشت در سطح شهر و ایستگاه های بازرسی در کلانشهرها باعث بروز تنش و ناهنجاری شده که مردم آن را از چشم بسیج دیده‌اند و قطعاً تمام این ایستگاه‌های بازرسی را از سطح شهر‌ها جمع خواهم کرد، همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و جایی برای فیگور گرفتن برای مردم نیست.
27215

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر