کد خبر: 34479
A
برای بازدید از مناطق زلزله زده

یونسی به همراه جهانگیری به کرمانشاه می رود

علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری اسلامی در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، برای بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه، صبح فردا دوشنبه به اتفاق اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به این استان سفر می کند.

یونسی به همراه جهانگیری به کرمانشاه می رود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، یونسی در این سفر،‌ علاوه بر دیدار عمومی از مناطق زلزله زده و خسارت دیدگان از زلزله، از مناطقی که ساکنین آن از اقلیت های قومی و مذهبی هستند نیز دیدار و با خانواده های خسارت دیده ملاقات و مشکلات آنان را خواهد شنید و با مقامات محلی مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

بخشی از کرمانشاه، را هموطنان اهل حق، اهل سنت، اقوام و مرزنشینان حافظ مرزهای میهن تشکیل می دهند.

یونسی، در این باره به انسجام ملی گفت: بنده زودتر از این قصد داشتم که به این مناطق سفر کنم،‌ اما با کمی تاخیر،‌ عازم کرمانشاه می شوم،‌ و علاوه بر بازدید از مناطق زلزله زده،‌ و گفت وگو با خسارت دیدگان، با هموطنان قومی و مذهبی و اقلیت،‌ هم دیدارهایی خواهم داشت و مشکلات آنان را از نزدیک شنیده و گزارش خواهم کرد.

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی،‌ همچنین یادآور شد: همکاران من در بخش مذاهب و اقلیت های دینی و قومی در دستیاری ویژه همراه هم هستند و از نزدیک به گفت وگو و بررسی مشکلات این بخش از هموطنان صدمه دیده خواهیم پرداخت.

یونسی، ضمن قدردانی از مسوولان میدانی در کرمانشاه و گروههای اعزامی از سراسر کشور،‌ اعم از نمایندگان نهادهای دولتی و حکومتی، نیروهای نظامی، حلال احمر و نیروهای مردمی و موسسات مردم نهاد،‌ که پس از زلزله به کمک هموطنان خود در کرمانشاه شتافتند، اظهار امیدواری کرد که مجموعه این خدمات در کوتاه مدت و بلند مدت،‌ مشکلات مردم محروم این مناطق را مرتفع سازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر