کد خبر: 34495
A

سردار نقدی: کسانی‌که از سایه جنگ بر روی ایران حرف می‌زنند، عوامل دشمن هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منتظر کوچک‌ترین خطا از طرف دشمن هستیم که کار را تمام کنیم به طوری که برای دستیابی به امنیت در منطقه باید اسرائیل و پایگاه‌های آمریکایی نابود شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار محمدرضا نقدی در همایش بزرگ روز بسیج در استان همدان، با اشاره اینکه مردم و بسیجیان در مقاومت 8 ساله در برابر کشورهای صاحب قدرت پیروز و سربلند بیرون آمدند، بیان کرد: 5 آذر یوم‌الله است و بسیج قدرت خدا را متجلی ساخت و آن را به همه جوامع بشری نشان داد.
وی با اشاره به اینکه بسیج مرگ را پایان زندگی نمی‌داند و مخالف زیر بار زور رفتن است، افزود: دشمن از سلاح‌های ما نمی‌ترسد چرا که سلاح‌های بیشتری دارد، دشمن از قدرت شهادت‌طلبی ملت ایران می‌ترسد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه مستکبران سایه مرگ را بالای سر خود می‌بینند، اذعان کرد: مستکبران خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند در حالی که از گروه‌های تروریستی حمایت و جنایت‌های هولناکی را خلق می‌کنند.
وی با بیان اینکه رفتار امروز آمریکا مانند رفتار شاه در اواخر حکومت خود است، گفت: کسانی‌که از سایه جنگ بر روی ایران حرف می‌زنند، عوامل دشمن هستند که می‌خواهند دشمن ضعیف را قوی جلوه دهند و اگر از سایه‌ای صحبت به میان می‌آید، سایه مرگی است که بر روی آمریکا و عربستان افتاده است.
نقدی با اشاره به اینکه دشمن چشم به تفرقه بین ملت ایران دوخته است و با راه‌های مختلف سعی در از بین بردن وحدت دارد، خاطرنشان کرد: تا وقتی بسیج وجود دارد، ابرقدرتان شیطانی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و شانسی در برابر ملت همیشه هوشیار ایران ندارند.
وی تصریح کرد: حزب‌الله لبنان با رمز و تفکر بسیجی توانست در مقابل اسرائیل پیروز شود و اگر در سوریه جنگ به راه نمی‌افتاد، بسیج در آنجا شکل نمی‌گرفت، اکنون بسیج روی نوار پیروزی حرکت کرده و دشمنان را عقب می‌راند.
معاون فرهنگی سپاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به نتیجه نرسیدن برجام را پیش‌بینی کرده بودند، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید دست به زانوی خود گرفته و بلند شویم، جوانانی که می‌توانند داعش را شکست دهند به طور قطع جامعه را نیز سربلند خواهند کرد.
وی با بیان اینکه غلط است برای پیشرفت به سمت غرب برویم بلکه باید روی پای خود بایستیم، تأکید کرد: کلید طلایی حل مشکلات استفاده از مردم است نه ارتباط با قدرت‌های جهانی و به جای دلخوش کردن به قدرت‌های جهانی باید به مردم دلخوش باشیم و به آنها تکیه کنیم چرا که این مردم همیشه در صحنه هستند.
27215

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر