کد خبر: 34500
A

تفکر بسیجی عامل نابودی گروه تکفیری داعش است

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد با بیان عمق تاثیر بسیج در معادلات منطقه ای و بین المللی، گفت: تفکر بسیجی عامل نابودی گروه تروریستی - تکفیری داعش است.

تفکر بسیجی عامل نابودی گروه تکفیری داعش است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار دلاور رنجبرزاده روز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن 2 هزار نفری مهاباد اظهار کرد: استکبار و دشمنان انقلاب به دنبال از بین بردن اراده و تفکر بسیجی هستند تا مانع از استمرار راه شهیدان توسط این جوانان شوند.
وی باتاکید بر اینکه بسیجیان با تقدیم جانشان امنیت، عزت و بزرگی به کشور ارمغان آوردند، افزود: اکنون بسیج به عنوان فرهنگ و الگوی ممتاز به دنیا صادر شده و فرهنگ بسیجی در میدان نبرد علیه ظلم و زورگویی پیشتاز است.
وی گفت: بسیج توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و در سایه تفکر بسیجی کودتای طبس، نوژه، طرح ترور مسئولان و جنگ هشت ساله برای شکست ایران ناکام مانده است.
فرمانده سپاه مهاباد گفت: نیروهای مخلص در هشت سال دفاع مقدس وارد پیکره بسیج شدند و پس از ساماندهی با ابتدایی ترین سلاح ها مقابل پیشرفته ترین سلاح دشمنان ایستادند و پیروز شدند.
سردار رنجبرزاده اظهار کرد: اکنون ایران ندای حمایت از مظلومان را در مقابل زورگویان سر می دهد و بسیج گوش به فرمان رهبری در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستادگی می کند.
وی تاکید کرد: بسیج در مقاطع مختلف از پیچ و خم ها و موانع ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب با موفقیت عبور کرده و به الگو و فرهنگ تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا در حاشیه این مراسم، مسابقات طناب کشی بین نواحی بسیج برگزار و تیم 'قدس' دریاس به مقام نخست رسید؛ برگزاری مسابقات نمایشی بازی های بومی و محلی و اسکیت از دیگر بخش های جنبی مراسم شکوه مقاومت در مهاباد بود.
شهرستان مهاباد با بیش از 237 هزار نفر جمعیت دارای بیش از 46 هزار بسیجی است که حدود 18 هزار و 600 نفر از این تعداد عضو فعال بسیج هستند.
حدود 130 پایگاه شهری، روستایی، محلات و دانش آموزی در سطح مهاباد فعالیت دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر