کد خبر: 34504
A

روحیه بسیجی در کشور جاری است/برای توسعه تولید و اشتغال نیاز به بسیج عمومی داریم

استاندار البرز با تبریک روز بسیج مستضعفین،گفت: روحیه بسیجی از گذشته تا به امروز در انقلاب اسلامی ساری و جاری است و برای رونق تولید و اشتغال نیز نیازمند بسیج عمومی هستیم.

روحیه بسیجی در کشور جاری است/برای توسعه تولید و اشتغال نیاز به بسیج عمومی داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدعلی نجفی همزمان با هفته بسیج با اشاره به رشادت ها و پایمردی های جان بر کفان انقلاب اسلامی در پیروزی ها و موفقیت های نظام گفت: بسیج مولود مبارک و حاصل دور اندیشی عزتمندانه و هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب است.
وی در ادامه با بیان اینکه روحیه بسیج مردمی با هدایت های امام راحل و خلف صالح ایشان، گره گشای بسیاری از مشکلات و بحران های کشور بوده است، تصریح کرد: بی شک یکی از عوامل اصلی در پیروزی دوران دفاع مقدس حضور بسیجان در عرصه پیکار حق علیه باطل بوده است.
نجفی در ادامه با خاطرنشان ساختن نقش بسیج سازندگی در برهه های مختلف، یادآور شد: بسیج پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی حاضر شد و به تحقق اهداف و آرمان های جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد.
نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به نقش بسیج در بازدارندگی و مهار توطئه ها علیه کشورمان، بیان کرد: روحیه بسیجی ملت ایران، همواره عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان بوده است.
نجفی تأکید کرد: دولت نیز همواره برای حمایت از بسیج،از هیچ تلاشی دریغ نداشته است.
وی با تأکید بر لزوم الگو گیری از روحیه بسیجان دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: گسترش تفکر بسیج از عوامل پایان یافتن سیطره داعش در عراق و سوریه بوده است.
وی یکی از مولفه های راهبردی در تحقق منویات مقام معظم رهبری را بهره گیری از تفکر بسیجی دانست و افزود: در شرایط فعلی برای رونق تولید و تحقق اشتغال و اقتصاد مقاومتی که دولت تمام اهتمام خود را مصروف آن داشته است، جز با تلاش بسیجی وار مسئولان و دست اندرکاران امر میسر نخواهد شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر