کد خبر: 34507
A

پیروی از رهنمودهای ولی فقیه پیروزی بر داعش را رقم زد

رئیس دادگستری بوکان گفت: تفکربسیجی و پیروی از رهنمودهای ولی فقیه پیروزی بر داعش را در نبرد میدانی علیه تروریسم، رقم زد.

پیروی از رهنمودهای ولی فقیه پیروزی بر داعش را رقم زد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علیرضا نوروزی در اجتماع بزرگ بسیجیان که در سالن سه هزار نفری میلاد نور بوکان برگزار شد با بیان اینکه تمام جنایت های رژیم خود خوانده داعش با طراحی و حمایت آمریکا اجرا شد، افزود: پیروزی بر داعش را مدیون هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جهاد شهدای مدافع حرم، تفکر بسیجی و فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم و برای حفظ این تفکر بسیجی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه فرمان تاریخی امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین یکی از الطاف الهی بود، اظهار کرد: تشکیل بسیج نیروی مقاومت مردمی و حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب یک حرکت عظیم الهی بود و اگر تا دیروز شاهد برکات آن در داخل کشور بودیم امروز این تفکر مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی را درنوردیده است.
رئیس دادگستری بوکان اضافه کرد: امروز بسیج علاوه بر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در عرصه ها سازندگی، علمی و پزشکی نیز وارد شده و این امر مایه وحشت و ترس دشمنان شده است.
وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی باید برای همیشه زنده نگه داشته شود، اظهار کرد: به حول و قوه الهی همه گروه‌های اسلامی با روحیه انقلابی طومار اسرائیل را هم درهم خواهند پیچید و وعده الهی قرآن، پیامبر(ص)، امام(ره) و رهبری به زودی محقق خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این اجتماع بسیجیان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر