کد خبر: 34513
A

فرهنگ بسیجی مردم ایران را در مقابل تحریم ها مقاوم کرد

فرماندار قروه گفت: نقش بسیج در عرصه اقتصادی چشمگیر است اگر فرهنگ بسیجی در بین ملت ایران نبود مردم نمی توانستند 40 سال در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران مقاومت کنند.

فرهنگ بسیجی مردم ایران را در مقابل تحریم ها مقاوم کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پرویز کولانی در تجمع بزرگ بسیجیان در سالن 9 دی سپاه افزود: دشمنان می خواهند با شیوه های ناجوانمردانه در زمینه اقتصاد از طریق تحریم های اقتصادی مردم را از نظام دور کنند اما ملت ایران با تفکر بسیجی توانستند در برابر فشارهای اقتصادی مقاومت کنند
وی اظهار کرد: دشمنان امروز با استفاده از دسیسه‌ها و ترفندهای مختلف به دنبال سست کردن اعتقادات و باورهای ملت ایران هستند و در این راه از همه ظرفیت و ابزارهای ضد فرهنگی خود بهره می ‌برند.
به گفته وی اتحاد و همبستگی ملت ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری یکی از نعمت‌هایی است که با استفاده از این نعمت راه نفوذ استکبار جهانی در ایران بسته خواهد شد.
فرماندار قروه با بیان اینکه بسیج محور وحدت است گفت: بسیج بستر اتحاد و همفکری و در صحنه بودن ملت شریف ایران اسلامی است و حضور آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب و حفظ اتحاد و یکپارچگی شاه کلید و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد همگانی است و اختصاص به حزب خاصی ندارد، گفت: بسیج همچون خونی است که در تمام رگ‌های یک انسان جریان دارد.
وی تاکید کرد: داعش و داعشیان به سرکردگی آمریکا، صهیونیسم و کشورهایی که مخالف اسلام و مسلمانان هستند با تفکر بسیجی زمین گیر شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه هم در این آئین گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.
سرهنگ سعید شعبانی افزود: بسیج یک نیروی مردمی و فداکار است که مهمترین هدفش، حفظ وحدت و یکپارچگی در میان آحاد جامعه است و به همین دلیل است که دشمن، بسیج را خاری در چشم خود می داند.
به گفته وی بسیج در تمام عرصه ها نقش سازنده ای ایفا می کند و در دوره ای از تاریخ با هدف دفاع از کیان این ملت وارد عرصه شد.
وی ادامه داد: امروز بسیج تنها کارکرد نظامی ندارد و در شرایط کنونی در سنگرهای مختلف اجتماعی، علمی و فرهنگی، معنوی، اقتصادی و سازندگی حضور فعال دارد.
صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال 1358 مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، پایگاه های مقاومت در مساجد، حسینیه‌ها، ادارات، کارخانجات و مدارس به صورت خودجوش و مردمی شکل گرفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر