کد خبر: 34540
A

مسئول بسیج دانشجویی کشور:آمریکا نماد ظلم و تبعیض علیه بشریت است

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به جنایت های آمریکا علیه ملت ایران و ملت های دیگر جهان، گفت: آمریکا نماد ظلم به بشریت و لگدمال کردن ارزش های اسلامی، تبعیض، تهدید، تطمیع و تحقیر است.

مسئول بسیج دانشجویی کشور:آمریکا نماد ظلم و تبعیض علیه بشریت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، داوود گودرزی عصر یکشنبه در همایش جوانان انقلابی در تالار شیخ مفید دانشگاه قم افزود: ما شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم و منظورمان استکبار جهانی است که زور می گوید ، بی منطق، فریب کار و دروغگو است.
وی با بیان اینکه حرف ها و شعارهای انقلاب اسلامی افق روشنی دارد، افزود: اینکه می گوییم یک جوان و دانشجوی بسیجی و انقلابی هستیم، یعنی جامعه ای درست کنیم، که مردم در آن برخوردار از امکانات و در اوج رفاه و مادیات زندگی کنند و کسی دغدغه معیشت نداشته باشد و با فقر دسته و پنجه نرم نکند.
مسئول بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: سفره و شکم مردم برای ما مهم است، قرار نیست مردم در فقر باشند و حرف های جهانی خود را بزنیم، باید مردم یک زندگی خوب داشته باشند در عین حال معنوی نیز زندگی کنیم.
گودرزی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در تعریف ویژگی های یک جامعه اسلامی آن را بهره مند از رفاه اقتصادی و معنویت عنوان کردند، هدف ما از انقلابی بودن ایجاد کشوری است، که صاحب قدرت اقتصادی شده، ثروت را تولید و عادلانه بین مردم توزیع می کند.
وی انقلاب اسلامی را زمینه ساز گسترش تمدن اسلامی در جهان دانست، و اذعان داشت: در بیرون از مرزهای ایران نیز می خواهیم همه ملت ها از زیر سلطه خارج شوند، و زندگی آزاد و خوبی داشته باشند، اسلام یک دین کامل و جامع است، اگر دستورهای آن در هر جامعه ای به نحو احسن اجرایی شود مردم آن خوب زندگی می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان اعتماد عمومی و پشتیبانی مردمی را بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام توصیف کرد، و افزود: دشمنان پس از ناکامی در فتنه 88 به بررسی علل و عوامل آن پرداختند، و به این نتیجه رسیدند از آنجا که سیستم سیاسی حاکم بر ایران دینی است و مردم نیز پیوند عمیقی با دین دارند، هر کجا که انقلاب نیاز به پشتیبانی داشته باشد در صحنه حضور دارند، از این رو باید با تحریم اقتصادی و همچنین تهاجم فرهنگی و نفوذ در باورها و سبک زندگی نوعی گسست و جدایی را بین مردم و نظام ایجاد کرد.
قم دارای 176 شهید دانشجو است که 168 تن از آنان شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و هشت تن از آنان نیز شهدای مدافع حرم هستند.
پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر