کد خبر: 34550
A

نماینده ولی فقیه در خوزستان: روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و مقاومت چهره داعش را از صحنه روزگار پاک کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جهان نهادینه شده و حضور گسترده نیروهای مقاومت و بسیج از سراسر کشورهای اسلامی چهره داعش را از صحنه روزگار پاک کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان: روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و مقاومت چهره داعش را از صحنه روزگار پاک کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز یکشنبه در جشن پیروزی جبهه مقاومت در جمع بسیجیان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در مصلی مهدیه اهواز اظهار کرد: بسیج پایگاه اصلی پیروزی اسلامی بر جنود کفر است، قدر آن را باید بدانیم چرا که بسیج هم درعرصه های نظامی از اسلام دفاع می کند و هم در زمینه فرهنگی و اخلاقی سرآمد جامعه است.
وی افزود: اگر بسیجیان تنها در بخش نظامی فعالیت داشتند، دیگر خبری از سربازان گمنام امام زمان(ع) نبود، اکنون این افتخار را داریم که بسیج در تمامی اقشار جامعه حضوری پرشور و تاثیرگذار دارد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم همواره در صحنه های مختلف حضوری فعال داشته و باز هم دین خود را به اسلام ادا کنیم.
وی بیان کرد: 40 سال پیش در ابتدای انقلاب اسلامی ما قدرت کنونی را نداشتیم اما اکنون به برکت خون شهدا و اقتدار نیروهای مسلح و بخصوص بسیج در جهان حرف های زیادی برای گفتن داریم.
آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که قدس مقدس با دستان قاطع رزمندگان اسلام فتح شده و دست رژیم صهیونیستی برای همیشه از این مکان مقدس کوتاه شود.
وی یادآور شد: امام خمینی(ره) فرمودند اگرچه امروز بسیج در ایران تشکیل می شود اما روزی می رسد که بسیجیان جهان اسلام متشکل شده و در آن زمان کارهای بزرگ انجام می شود که این بشارت امام (ره) امروز در سوریه و عراق محقق شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: درسال های گذشته علاوه بر دلاورمردان سپاه ایران، هزاران نفر از کشورهای افغانستان، پاکستان و لبنان نیز در نبرد با داعش در صحنه حضور یافتند و این نشان می دهد که روحیه مجاهدت و ایثار در جهان نهادینه شده است.
وی بیان کرد: شهدای اسلام با رشادت ها و نثار جان خود نگذاشتند خط مقدم مقاومت یعنی سوریه برای وهابی های جنایتکار به پایگاهی دائمی تبدیل شود که اگرغیر از این بود دیگرمقابله با آن ها کار دشواری بود.
بیش از پنج هزار نفر از بسیجیان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفان ، روز یکشنبه در مصلای مهدیه اهواز جشن پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق را برگزار کردند.
در این مراسم ضمن قدردانی از مقام شامخ شهدای مدافع حرم، از جنعی از بسیجیان و خانواده های شهدای مدافع حرم در مراسمی با حضور ایت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و مسئولان استانی و کشوری تقدیر به عمل آمد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر