کد خبر: 34646
A

خانواده شیخ عیسی قاسم خواستار اعزام تیم پزشکی برای مداوای وی شدند

درپی بحرانی شدن وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم رهبر جنبش الوفاق بحرین خانواده وی خواستار اعزام تیم پزشکی بین المللی برای مداوای او شدند.

خانواده شیخ عیسی قاسم خواستار اعزام تیم پزشکی برای مداوای وی شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شبکه خبری المیادین روز دوشنبه گزارش داد، یکی از رهبران جمعیت الوفاق بحرین دراین باره گفت که وضع جسمانی شیخ عیسی قاسم که در اقامت اجباری در منزلش به سر می برد به شدت وخیم شده است.
مشاور مرکز حقوق انسان بحرین درهمین رابطه به شبکه المیادین گفت که مقامات بحرینی اجازه دادند پزشکان وی را معاینه کنند و آنان تاکید کردند که عیسی قاسم باید تحت معالجات پزشکی مداوم و چه بسا جراحی قرار گیرد.
رهبرجنبش الوفاق بحرین که از بحرانی شدن سلامت جسمی مرجع دینی بحرین سخن می گفت، افزود، آیت الله شیخ عیسی قاسم که تحت اقامت اجباری در منزلش قرار دارد نیاز به معالجه فوری دارد و نیروهای امنیتی بحرین نیز اطراف منزل وی مستقر شده اند.
باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشربحرین دراین باره تاکید کرد که سلامت شیخ عیسی قاسم به سرعت بحرانی شده و این نتیجه بی توجهی مقامات بحرینی نسبت به معالجه وی است.
وی گفت که عیسی قاسم از یکسال و نیم پیش تاکنون تحت هیچ گونه نظارت پزشکی نبوده است.
حسین الدیهی دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین نیز گفت، جهان نسبت به نجات زندگی شیخ عیسی قاسم مسئول است و بحرانی شدن وضعیت جسمانی وی زنگ خطری برای همه در داخل و خارج از بحرین است.
وی گفت: برخی اطلاعات به دست آمده نشان می دهدد که زندگی شیخ عیسی قاسم درمعرض خطر قرار گرفته چرا که نزدیک به دو سال است وی تحت هیچ گونه معاینه پزشکی در نتیجه اقامت اجباری قرار نگرفته است.
از سوی دیگر ابراهیم العرادی پزشک معالج شیخ عیسی قاسم تاکید کرد، وضعیت جسمی شیخ قاسم به مرحله خطرناکی رسیده و ایشان نصف وزن خود را از دست داده و به خونریزی داخلی دچار شده است.
خاورم**1408**1590
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر