کد خبر: 34730
A

مسئولان مرتبط در حوزه مدیریت بحران در مجمع عمومی فراکسیون امید حضور می‌یابند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است مسئولان ذیربط در حوزه مدیریت بحران برای ارائه گزارشی درباره نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در این فراکسیون حاضر شوند.

مسئولان مرتبط در حوزه مدیریت بحران در مجمع عمومی فراکسیون امید حضور می‌یابند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهرام پارسایی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) هیئت رئیسه فراکسیون امید اظهار کرد: در این جلسه آقای حسین زاده رئیس کمیته بحران فراکسیون گزارشی را درباره حادثه زلزله اخیر کرمانشاه ارائه کرد و اعضا نیز در این رابطه اظهار نظر کردند. قرار است در اولین روز کاری مجلس بعد از تعطیلات هفته آینده مسئولان ذیربط در حوزه مدیریت بحران از جمله وزارت کشور و سازمان برنامه در مجمع عمومی فراکسیون امید حاضر شوند و گزارشی را درباره مدیریت بحران در زلزله اخیر به فراکسیون ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به بحران خیز بودن کشور از حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل و خشکسالی گرفته تا مسائلی مثل سلامت غذایی، استفاده از سموم، آفت کش‌ها و کودهای غیراستاندارد و نبود مدیریت واحد و انسجام برای این بحران‌ها کمیته بحران در این‌باره جمع بندی کند و موارد لازم را در قالب طرح، لایحه یا به شکل دیگر پیش بینی کند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر