کد خبر: 34759
A

امام جمعه موقت تهران: حامیان داعش رسوا شدند

امام جمعه موقت تهران گفت: داعش که با حمایت استکبار جهانی بوجود آمده بود و حمایت می شد و از سراسر جهان علیه مسلمانان نیرو جذب می کرد با مقاومت بسیجیان و هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نابود شد و حامیان آن رسوا شدند.

امام جمعه موقت تهران: حامیان داعش رسوا شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین ' کاظم صدیقی' دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم فاطمیون حجت الاسلام سید نبی حسینی و 200 شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان، اظهار کرد: ایستادگی رهبر معظم انقلاب در مقابل زورگویان عالم الگویی برای همه است.
وی با اشاره به نابودی داعش که توسط مقاومت بسیجیان ایران، عراق و سوریه و با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی و هدایت رهبر معظم انقلاب رقم خورد، گفت: گرفتن جشن پیروزی نابودی داعش در این ایام باید برای دست نشاندگان استکبار جهانی درس عبرت باشد.
امام جمعه موقت تهران، اضافه کرد: امروز بسیج در همه جای دنیا گسترش یافته است و کشورهای منطقه با تمسک به این شجره صالحه مقابل مستکبران ایستاده اند.
وی با تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) ، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس با قدرت ایمان و توکل بر خدا و متوسل شدن به اهل بیت (ع) بر قدرت های بزرگ که از رژیم بعث عراق حمایت می کردند پیروز شدیم.
امام جمعه موقت تهران افزود: کسانی که نسبت به چپاول سرمایه ملت های مظلوم توسط مستکبران و ترویج فحشا در جامعه بوسیله شبکه های ماهواره ای و هجمه های فرهنگی علیه خانواده ها بی تفاوت هستند و فقط به دنبال یک زندگی راحتی هستند، بدانند مطابق اسلام و اهل بیت (ع) حرکت نمی کنند.
امام جمعه موقت تهران از اصفهان به عنوان خطه عالم پرور و آرامگاه شهدای بزرگ نامبرد و گفت: اصفهان در دوران دفاع مقدس شهید خرازی ها و شهید همت ها را تقدیم اسلام نمود و در این دوران نیز شهید 25 ساله ای به نام شهید محسن حججی را تقدیم اسلام کرد که حاصل اخلاص مردم این دیار است .
وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان بسیجی افغانستان در کنار رزمندگان بسیجی کشورهای ایران، عراق و سوریه در مبارزه با گروه تکفیری و تروریستی داعش گفت: شهدای لشکر فاطمیون افتخار آفرین شیعه و اسلام هستند و ناشناخته مانده اند.
حجت الاسلام صدیقی، تاکید کرد: لشکر فاطمیون در شهادت، شهامت و شجاعت بی بدیل هستند و شهید حجت الاسلام و المسلمین سید نبی حسینی مصداقی براین ادعا است.
مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم فاطمیون حجت الاسلام سید نبی حسینی و 200 شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان دوشنبه شب با حضور امام جمعه موقت تهران، جمعی از افغانستانی های مقیم اصفهان و قشرهای مختلف مردم در این حسینیه برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر