کد خبر: 34768
A

سردار سلامی: رژیم صهیونیستی توان مقابله با حزب الله را ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دیگر توان مقابله با حزب الله لبنان را ندارد و در حدی نیست که بخواهد ایران اسلامی را تهدید کند.

سردار سلامی: رژیم صهیونیستی توان مقابله با حزب الله را ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار سرتیپ حسین سلامی روز سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان قم در مسجد مقدس جمکران، افزود: رژیم صهیونیستی می داند اگر جنگ دیگری را در منطقه کلید بزند، این بار به طور کامل از صحنه حذف خواهد شد و چیزی از آنها باقی نخواهد ماند.
وی بیان کرد: امروز در بسیاری از کشورهای منطقه همچون یمن، سوریه و عراق، جوانان مسلمان برای ایستادگی در برابر کفار مسلح شده اند و اسرائیل به خوبی می داند در برابر بسیج جهان اسلام نمی تواند ایستادگی کند و محکوم به شکست است.
وی ادامه داد: همین بسیج جوانان جهان اسلام بود که در قالب جبهه مقاومت در برابر توطئه شوم تکفیر ایستاد و توانست کشوری همچون سوریه را که از موقعیت ممتاز و راهبردی برخورد است را از چنگال مستکبران نجات دهد.
سلامی گفت: دشمنان می خواستند با ایجاد جنگ در سوریه، اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند، اما حضور جبهه مقاومت به رهبری ایران، اجازه نداد تا دشمنان به خواسته های خود در منطقه غرب دست یابند.
وی افزود: نظام استکبار با حمایت آمریکا و عربستان شرایط ورود تروریست ها به سوریه و عراق را ایجاد کرده و در طول سال های گذشته از هیچ کمکی به آنان دریغ نکرد، اما در نهایت این فتنه بزرگ که نه تنها برای منطقه، بلکه برای همه جهان خطرناک بود، با تلاش رزمندگان جبهه مقاومت دفع شد.
وی با اشاره به این که بسیج، قاعده هویت دفاعی جهان اسلام است، بیان کرد: جبهه مقاومت با بسیج جوانان مسلمان، آرزوی مستکبران را خنثی کرد و مانع نابودی حکومت های سیاسی کشورهای منطقه همچون سوریه و عراق شد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: همان طور که خداوند در صدر اسلام مسلمانان را در برابر توطئه های مستکبران عالم یاری کرد، امروز نیز امدادهای الهی شامل انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت می شود و هیچ توطئه ای نمی تواند آن را شکست دهد.
وی با اشاره به این که جهاد، لباس عزت مسلمانان است، افزود: تمرکز قدرت های جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر این بود که ایران را نابود کنند، اما روحیه شهادت طلبی مردم این اجازه را به دشمنان نداد.
وی ادامه داد: فرهنگ مقاومت و ایستادگی در روحیه شهادت طلبی مردم ایران معنا شد و دشمن دانست که در برابر این ملت چاره ای جز شکست ندارد و امروز عمق مرزهای دشمن در تیررس موشک های ایران قرار دارد.
سلامی گفت: توانایی موشکی خود را ارتقا دادیم و در برابر دشمنی که جز منطق قدرت را نمی فهمد نباید سر تعظیم فرود آورد و تنها باید با زبان قدرت با او سخن گفت.
در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان قم که به مناسبت 9 ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) برگزار شد، یگان هایی از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین حضور داشتند و با امام زمان(عج) تجدید پیمان بستند.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، صادقی استاندار قم، سیار فرماندار قم، سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی در این آیین حضور داشتند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر