کد خبر: 34845
A

حامیان داعش برای این گروهک برنامه ریزی 30 ساله کرده بودند

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:اتاق فکر آمریکا و صهیونیست ها با پشتیبانی دلارهای نفتی عربستان برای داعش برنامه ریزی 30 ساله کرده بودند.

حامیان داعش برای این گروهک برنامه ریزی 30 ساله کرده بودند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار ابوالفضل گزنی سه شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش زرقان شیراز افزود: بعد از شکست صهیونیست ها در جنگ سی و سه روزه با حزب الله لبنان اتاق فکر آمریکا و صهیونیست ها با پشتیبانی دلارهای نفتی عربستان سعودی شجره خبیثه داعش را به وجود آوردند.
وی ادامه داد:‌ خوشبختانه با اتحاد و یکپارچگی نیروهای بسیج مردمی و دولت های عراق و سوریه طومار آنان شش ماهه در هم پیچیده شد.
گزنی گفت:‌ آوازه و همچنین عظمت بسیج در گمنامی این نهاد مقدس است.آنچه امروز موجب شده تا بسیج به عنوان یک الگوی موفق در مقابل نظام سلطه بایستد گره خوردن این نهاد با ولایت است.
وی اظهار داشت:علاوه براین بسیج جایگاه تربیت مدیران مخلص در تراز جمهوری اسلامی است و آنچه موجب شده تا این نهاد مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار گیرد مخلص بودن و تبعیت آن از ولایت است.
جانشین فرمانده سپاه فجراستان فارس بیان کرد:شاخصه های موفقیت بسیج در عرصه های مختلف بصیرت انقلابی، عمل بموقع و تبعیت کامل از مقام عظمای ولایت است.
امام جمعه شهر زرقان نیز در این آیین گفت:سپاه به عنوان یکی از ریشه های فرهنگ انقلاب اسلامی در همان اوایل پیروزی انقلاب با دوراندیشی امام راحل (ره) تشکیل و پس از آن به پشتوانه محکمی برای این نظام شد.
حجت الاسلام هادی ربانی شیرازی افزود:تا قبل از پیروزی انقلاب روحانیت به عنوان الگوی مردم متدین و انقلابی تلقی می شد اما پس از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنان نیز به عنوان الگوی دوم معرفی شدند.
وی اظهار داشت:دشمنان اسلام و در راس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی با به وجود آوردن داعش به عنوان پیچیده ترین توطئه دو قرن اخیر هم زمان دوهدف که یکی خشن نشان دادن چهره اسلام و دیگری رساندن صهیونیست ها به آمال و آرزوهای خود بود را دنبال می کردند.
در این آیین ضمن تقدیر از خدمات سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بخش زرقان ، سرگرد شهرام قاسمی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر