کد خبر: 34878
A

توضیحات مدیرمسئول "جامعه فردا" درباره تیتر یک این روزنامه

مدیرمسئول روزنامه "جامعه فردا" تاکید کرد: موضع روزنامه درباره برنامه موشکی کشور با موضع رسمی ملی دایر بر افزایش توان و غیرقابل مذاکره بودن روند توسعه توان موشکی تعارضی ندارد و این روزنامه مطلبی خلاف منافع ملی درج نکرده است.

توضیحات مدیرمسئول "جامعه فردا" درباره تیتر یک این روزنامه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، داوود باقری درباره تیتر نخست امروز (۷ آذر)  روزنامه "جامعه فردا" اظهار کرد: هجمه‌ای که امروز در برخی سایت‌ها در مورد تیتر صفحه اول روزنامه صورت گرفت، می‌تواند دو علت داشته باشد؛ ممکن است فقط با خواندن تیتر برداشت اشتباه از آن کرده باشند که با خواندن تیتر همراه با روتیتر آن و اصل خبر و موضع روزنامه در مورد استفاده از قدرت و نفوذ کسب شده کشور برای حفظ توان موشکی و توسعه آن، سوءتفاهم آن‌ها رفع می‌شود، و عده‌ای هم فرصت را برای حمله به یک روزنامه اصلاح‌طلب غنیمت شمرده‌اند و کاری به ماهیت مطلب ندارند.

او افزود: موضع درج شده در گزارش روزنامه و سرمقاله آن، این است که اکنون با توجه به پیروزی‌هایی که در عراق و سوریه با همت نیروهای نظامی ایران به دست آمده است، فرصت مناسبی هست که با هر کس که درباره مواضع موشکی ایران مشکلی دارد از موضع قدرت و طرف پیروز مذاکره صورت گیرد. ارزیابی مفسر روزنامه این بوده است که تغییر فضا و گذشت زمان و تحولات منطقه ممکن است موقعیت برتر کنونی ایران را تغییر داده و از قدرت مذاکره آن بکاهد و بنابر این باید الان با هر کس که در مقابل مواضع ایران و به‌ویژه برنامه‌های توسعه نظامی‌اش حرفی دارد از موضع بالا گفت‌وگو کنیم.

مدیر مسئول روزنانه "جامعه فردا" خاطرنشان کرد: جای تأسف است که رقابت‌های حقیر حزبی عده‌ای را واداشته است با پیش کشیدن مسائلی مانند توهین به شهداء و مدافعان حرم و مانند آن، برای روزنامه حاشیه‌سازی کنند.

باقری در پایان سخنان خود یادآور شد: اگر کسی در مقابل آنچه در روزنامه به‌صورت مکتوب درج شده سخن و استدلالی دارد و یا دلیلی بر نادرستی دیدگاه روزنامه دارد، بهتر است آن را بدون فحاشی و ایراد اتهامات بی‌پایه به اطلاع جامعه برساند و روزنامه آماده است هر نقدی را بر دیدگاه خود در صورتی که مدلل و فاقد ایراد اتهامات بی‌پایه باشد، درج کرده، به اطلاع خوانندگان برساند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر