کد خبر: 34881
A

١٠ آذر؛ آغاز عملیات عمرانی پلاسکو/ بررسی محورهای تفحص از شهرداری تهران

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو در جلسه این کمیسیون با حضور شهردار تهران خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده پایان این هفته عملیات عمرانی این ساختمان آغاز خواهد شد.

١٠ آذر؛ آغاز عملیات عمرانی پلاسکو/ بررسی محورهای تفحص از شهرداری تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا رضایی با اشاره به جزئیات نشست امروز عصر-سه شنبه- ٧ کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه مقرر شد روز جمعه (١٠ آذرماه96) عملیات ساخت ساختمان پلاسکو قبل از سالگرد حادثه رخ داده برای این سازه از سر گرفته شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی :در این جلسه موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رضایی ادامه داد: در این جلسه محورهای تفحص از شهرداری تهران با حضور تقاضا کنندگان بررسی و برای تعیین تکلیف نهایی این طرح مقرر شد در جلسه ای دیگر رای گیری در خصوص آن انجام شود.
وی با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو با حضور شهردار تهران موضوع دیگری بود که مورد بررسی واقع شد.
به گزارش خانه ملت، سیدهادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نیز با اشاره به نشست امروز عصرکمیسیون عمران مجلس، گفت: این کمیسیون امروز میزبان مسئولانی از دو وزارتخاته راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین شهردار تهران برای بررسی طرح اصلاح قانون شهرداری ها بود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه مذکور بررسی مواد طرح اصلاح قانون شهرداری ها صورت گرفت، افزود: در این نشست مقرر شد بخشی از این طرح در قالب طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیته تخصصی کمیسیون عمران مجلس مورد رسیدگی قرار بگیرد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ماده دو طرح اصلاح قانون شهرداری ها مربوط به قانون کار بود، تصریح کرد: این ماده برای بررسی بیشتر به کارگروه های تخصصی کمیسیون ارجاع شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر