کد خبر: 35032
A

طعنه قاضی‌پور به بست نشینی‌: مدعیان ارتباط با امام‌ زمان، به شاه‌ عبدالعظیم پناهنده شدند

بررسی کلیات اصلاح قوانین شوراها در دستورکار امروز مجلس بود که با حاشیه‌های مهمی همراه شد. نادر قاضی‌پور در میان بیان دلایل مخالفتش در مورد این طرح، گریزی هم به بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نادر قاضی پور که در مخالفت با این طرح پشتتریبون رفته بود، برخلاف تمام نمایندگان موافق و مخالف که در رابطه با حضور اقلیت هایمذهبی در شوراها سخن می‌گفتند، به انتقاد از بخش دیگری از این طرح پرداخت.

او گفت: در ماده سوم این طرح ذکر شده است که تنها مسائل شهر تهران و ریدر فرمانداری تهران بررسی شود. این با قانون تضاد دارد. به احترام مردم شاه عبدالعظیم بهاین طرح رای ندهید.

در این میان آوردن نام «شاه عبدالعظیم» کافی بود که قاضی پور گریزی هم بهبست نشینی یاران احمدی‌نژاد بزند. او که این روزها صحبت‌هایش در مورد تخلفات مالیبقائی موجب حاشیه سازی‌هایی شده است، گفت: شاه عبدالعظیم محلی مقدس است، هر چند برخی افرادی که دیروز می‌گفتند با صاحبالازمان ارتباط داریم، الان به شاه عبدالعظیم پناهنده شده اند.

مصطفی کواکبیان هم نماینده ای بود که در تذکر خود، احمدی‌نژاد را خطاب قرار داد و از سکوت اصولگرایانی که روزی حامی او بودند و از نظر امام زمان به او سخن می گفتند، گله کرد.(اینجا)

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر