کد خبر: 35113
A

سازمان ملل دیگر کارآمدی لازم را برای دفاع از حقوق بشر ندارد

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به ­مناسبت سالروز تایید سازمان ملل بر آوارگی مردم مظلوم فلسطین، بیانیه‌ای صادر کرد.

سازمان ملل دیگر کارآمدی لازم را برای دفاع از حقوق بشر ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در این بیانیه تاکید شده است: بیداری ملت‌ها با وجود سیطره رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به رهبری آمریکا بر اکثر رسانه‌ها، شعله بر افروخته شده‌ای است که تداوم آن زوال اسرائیل این غده سرطانی و فروپاشی نظام سلطه را بشارت می‌دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍیَنقَلِبونَ﴿شعراء،آیه۲۲۷)

"همزمان با روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین"

تصویب قطعنامه شماره 181 مجمع عمومی سازمان ملل در 29 نوامبر 1974 میلادی، آوارگی، تجزیه و غصب سرزمین مقدس را در هفتاد سال پیش رقم زد. این اقدام غیر قانونی و ظلم نابخشودنی با رای 33 کشور وابسته به غرب و شرق زمینه‌ای فراهم ساخت تا نهایتاً 55 درصد از اراضی آن در اختیار رژیم جعلی و غاصب و متجاوز صهیونیستی قرار گیرد.

آری تردیدی نیست که تصویب کنندگان این طرح تجزیه سرزمینی در زمره خائنانی قرار می گیرند که تاریخ هرگز خیانت آنان را فراموش نخواهند کرد و آوارگی ملت مظلوم و مسلمان فلسطین و کشتار کودکان، زنان و پیران و مدافعان مسجد الاقصی ذنب لم یغفری است که در محضر ربوبی هیچ توجیهی را بر نمی‌تابد.

اگر چنین قطعنامه‌های ظالمانه‌ای از سازمان مدعی حقوق بشر صادر نمی شد، شاید امروز شاهد این همه فجایع و جنایات در سطح خاورمیانه و غرب آسیا نبودیم. تولد جنایتکارانی در لباس داعش و ... محصول اولاً تغافل و تجاهل امت عربی و اسلامی و ثانیاً خیانت حاکمان زبون و وابسته‌ای همچون عربستان سعودی است که امروز پرچمداری صلح با رژیم صهیونیستی را آشکارا به دست گرفته و هروله کنان از کشور های عربی می‌خواهد که در امضای قرارداد ننگین صلح گوی سبقت را از یکدیگر بربایند.

البته فراموش کرده‌اند که امروز دیگر سال 1974 م نیست بلکه امروز در پرتو انقلاب اسلامی ایران و شکست پی در پی طرح های خبیثانه دشمنان اسلام در سطح منطقه به ویژه در سوریه و عراق و شکل گیری خط مقاومت و تداوم انتفاضه دشمن صهیونیستی دست‌ها را به علامت تسلیم بالا برده و بر شکست مفتضحانه خود و ایادی کثیف و زبونش مهر تایید زده است.

جامعه جهانی به ویژه نخبگان و آزادگان، امروز بر این باورند که سازمان ملل متحد دیگر آن کار آمدی لازم را برای دفاع از حقوق بشر را نداشته و صرفاً با تغییرات اساسی و ساختاری شاید بتواند مجدداً در این میدان پای گذارد و الا مرگ خود را با صدور چنین قطعنامه‌های ننگینی تسریع کرده است.

بیداری ملت‌ها با وجود سیطره رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به رهبری آمریکا بر اکثر رسانه‌ها، شعله بر افروخته شده‌ای است که تداوم آن زوال اسرائیل این غده سرطانی و فروپاشی نظام سلطه را بشارت می‌دهد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری با ایمان به عظمت این بیداری و قدرت مردمان آزاده در سراسر جهان و یقین بر تحقق وعده‌های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین، با تأسی بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل تا 25 سال آینده را نخواهند دید؛ رجاء واثق دارد با استعانت از فضل و عدل خداوند سبحان و پیش شرط اراده تغییر از سوی مردم بر مبنای آیه "اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم" به زودی شاهد آن خواهیم بود که تمامی فلسطین به مردم فسطین برگردد و از این طریق کمر استکبار جهانی شکسته خواهد شد. انشالله

والسلام علی من التبع الهدی

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین – نهاد ریاست جمهوری

8 آذر 1396

29 نوامبر 2017

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر