کد خبر: 35146
A

دیدارهای صداوسیمایی‌ها با نمایندگانی از مجلس و وزارت ورزش

شبکه‌های جوان رادیو و آموزش سیما در دیدارهای جداگانه‌ای که با هدف تعامل بیشتر صورت گرفت، با نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دیدار داشتند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ای با مدیران و برنامه سازان شبکه رادیویی جوان که در تاریخ 8 آذر ماه ۹۶ برگزار شد، خواستار همکاری های بیشتر و تشکیل کارگروه‌هایی بر اساس تفاهم دو طرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد مهدی تندگویان با اشاره به لزوم پوشش هرچه بیشتر فعالیت های وزارت خانه و تشکل های جوانان گفت: امروز مسائل مربوط به جوانان از جمله ازدواج، اشتغال، آسیب های اجتماعی و معیشت دغدغه ی جدی وزارت ورزش و جوانان است. به همین منظور رسانه و بخصوص شبکه رادیویی جوان که عمده فعالیت های خود را مبنی بر موضوعات روز جوانان قرار داده است می‌تواند کمک بزرگی برای بومی سازی راهکارهای حل معضل جوانان و پیگیری مشکلات آن ها باشد.

وی در پایان با تاکید بر ظرفیت ها و جایگاه شبکه رادیویی جوان در میان مخاطبان جوان، خواستار ارتباط هرچه بیشتر و استفاده از این ظرفیت ها در راستای اهداف وزارت‌ خانه شد.

علی سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان نیز با اشاره به اهمیت نگاه تازه‌ی وزارت ورزش و جوانان به رسانه، برای همکاری هرچه بیشتر با این وزارت خانه اظهار امیدواری کرد.

همکاری شبکه آموزش سیما و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

همچنین در نشستی با حضور مدیر شبکه آموزش سیما و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دو طرف به ضرورت همکاری و تعامل بیشتر، تاکید کردند.

طی جلسه ای با حضور دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی و دکتر حسین ساری مدیر شبکه آموزش سیما، دکتر سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات و مدیر کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی زمینه همکاری شبکه آموزش سیما با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

در این جلسه که در محل کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار شد برخی راهکارهای گفتمان سازی در موضوع اهداف و اسناد آموزش کشور همچون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بهره مندی از نظرات تخصصی اعضای کمیسیون در برنامه های آموزشی این شبکه مورد توجه قرار گرفت.

همچنین انعکاس برخی فعالیت‌های تقنینی و نظارتی مجلس در موضوعات آموزشی و مهارت آموزی کشور در قالب جلسات و بازدید سفرهای استانی با همکاری کمیسیون و روابط عمومی مجلس مورد تاثیر قرار گرفت.

در پایان این جلسه، دکتر ساری طی بازدیدی از استودیو و اتاق فرمان و بخش‌های تولید خبر و خبرگزاری مجلس، با امکانات و تجهیزات روابط عمومی آن آشنا شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر