کد خبر: 35158
A

مذمت مدافعین حرم ناشی از نشناختن پدیده های نادرست است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه بایستی گروه تکفیری داعش شناسانده شود، گفت: یکی از مشکلات برخی افراد در جامعه این است که به دلیل نشناختن پدیده ها قضاوت های نادرست می کنند و مدافعین حرم را مذمت می کنند و می گویند با داعش مذاکره کنید.

مذمت مدافعین حرم ناشی از نشناختن پدیده های نادرست است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار سید یوسف مولایی عصر روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه ها و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز که در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد با تبریک شکست داعش در سوریه و عراق افزود: مساله داعش مساله ای نبود که فقط به سوریه وعراق ختم شود.
وی اظهار داشت: داعشی که از سال 2004 کار خود را از افغانستان آغاز کرد و کار را به سوریه وعراق کشاند نه برای 3 سال بلکه برای 30 سال آینده نقشه داشت.
وی با بیان اینکه داعش با ورود به سوریه و عراق توانست در کمتر از چند ماه یک سوم این کشورها را تصرف کند، گفت: این وضع نشان می دهد که این گروه یک گروه معمولی نبوده است.
مولایی افزود: گروهک تروریستی داعش که توسط آمریکا و صهیونیست تشکیل شد و توسط عربستان حمایت مالی می شد، سرمایه زیادی داشت و برای حکومت و دولت تشکیل داده بود به طوریکه برای خود قوه مقننه، مجریه و قضاییه داشت، مرکز حکومت درست کرده بود، شناسنامه و پاسپورت صادر می کند و دانشگاه راه اندازی کرده بود و به جایی می رسد که ادعای حکومت می کند.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: این نگاه و هدف گذاری یک حرکت بسیار توفنده بود و بیشتر کشورها از آن ها ترسیدند حتی عربستانی که خودش کمک کرده بود به خودش آمد که داعش برنامه دارد تا عربستان را هم بگیرد.
وی ادامه داد: داعش تفکری بود که اگر جلوی آن گرفته نمی شد نه تنها برای ایران بلکه برای کل دنیا خطرآفرین بود و نوعی روش جدید مغول بود و کشور گشایی می کرد و آمریکایی و عرب ها متوجه شدند کار غلطی کرده اند و شروع به تضعیفش کردند.
وی گفت: داعش در این دو کشور شکست خورده ولی هنوز این تفکر وجود دارد و جریان سازی کشورهای غربی عربی و آمریکا در حال ادامه است که چگونه یک گروه دیگر را تشکیل دهند.
مولایی افزود: معرفی داعش در دانشگاه به دانشجویان واساتید آخرش می شود اینکه یکی بگوید که بروید با آن ها مذاکره کنید در حالیکه بحث داعش سیطره بر تمام جهان اسلام است.
وی اضافه کرد: متاسفانه بعضی از افراد در خصوص وضعیت به وجود آمده بصیرت ندارند و باید بدانند داعش تا نزدیکی مرزهای ما آمد حتی بعضی جاها از مرز هم عبور کرد ولی سپاه مقابل آن ها ایستاد .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر