کد خبر: 35169
A

«ماه فرهنگی ژاپن» در ایران برگزار می شود

سفارت ژاپن در تهران مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری را با عنوان «ماه فرهنگی ژاپن» از 11 آذر ماه تا اواخر دی ماه 96 در ایران برگزار می کند.

«ماه فرهنگی ژاپن» در ایران برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سفارت ژاپن در تهران اعلام کرده است قصد دارد در این رویداد فرهنگی با اجرای برنامه های مختلف هنری همچون اجرای کنسرت موسیقی، مراسم چای ژاپنی، کارگاه اوریگامی و نمایشگاه تصاویر گردشگری، نقاشی و اقلام فرهنگی، ژاپن را به علاقه مندان ایرانی به این کشور بیشتر معرفی کند.
سفارت ژاپن برای اجرای این برنامه ها در تهران و کاشان از آقای «ایچیتارو» نوازنده طبل ژاپنی و آقای «کوجی کیشیدا»، نوازنده فلوت ژاپنی و خانم «آکی کورودا» پیانیست ژاپنی برای سفر به ایران دعوت کرده است.
سفارت ژاپن با اشاره به برنامه های هنری «ماه فرهنگی ژاپن» در ایران اعلام کرد: «کنسرت طبل و فلوت ژاپنی» ساعت 18 روز شنبه 11 آذرماه در فرهنگسرای ارسباران در تهران برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.
بر اساس این اطلاعیه همچنین قرار است این کنسرت روز دوشنبه 13 آذرماه در هتل سرای عامری ها در کاشان برگزار شود که برای حضور در این برنامه نیاز به هماهنگی قبلی است.
در چارچوب این برنامه همچنین «نمایشگاه عکسهای گردشگری و اقلام معرفی فرهنگ ژاپن» از روز شنبه 11 آذرماه تا 18 آذر ماه در فرهنگسرای ملل در تهران برگزار می شود.
برنامه های «روز فرهنگ ژاپن» نیز روز پنجشنبه 16 آذر از ساعت 11 تا 16 عصر در فرهنگسرای ملل در تهران برگزار می شود.
این اطلاعیه می افزاید: اجرای کنسرت پیانو توسط «خانم آکی کورودا» پیانست ژاپنی نیز در اواخر دیماه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، روابط سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ایران و ژاپن همواره روابطی دوستانه و از قدمت دیرینه ای برخوردار است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر