کد خبر: 35300
A

غیب‌پرور: داعش می‌خواست حرم امام رضا را با خاک یکسان کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروزی اخیر در سوریه و عراق معجزه است چراکه داعش برای نابودی اسلام و ایران اسلامی به میدان آمده بود که به لطف الهی خواسته‎های پلید آنها نابود شد.

غیب‌پرور: داعش می‌خواست حرم امام رضا را با خاک یکسان کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفیندر مراسم بزرگداشت پیروزی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه اراده خداوند بر این بود تا حکومت دینی به دست امام خمینی(ره) تشکیل شود گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است و بعد از انقلاب اسلامی حوادث عظیمی در ایران و جهان اتفاق افتاد که ۸ سال دفاع مقدس یک گوشه از این اتفاقات است.دنیا به سرکردگی آمریکا ۸ سال با ما نمی‌جنگید و این را بدانید که امروز هم آن‌ها دست از دشمنی با ما برنداشته‌اند، آمریکا زمانی دست از دشمنی با ما برمی‌دارد که ما از انقلاب دست برداریم.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هیچگاه دست از انقلاب خود بر نخواهد داشت افزود: بعد از ۱۳ قرن یک ملت روی کره خاکی قیام کرد و امامش را نصرت داد و در این راه شهیدان زیادی را تقدیم کرد تا بگوید با حاکمیت دین می‌تواند جامعه بشری را مدیریت کند و لذا ما دست از نظام انقلاب اسلامی برنمی‌داریم و مستکبران هم دست ازدشمنی خود برنمی‌دارند و این تقابل تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

سردار غیب پرور اظهار داشت: داعش اهل مذاکره نبود و زبانش جز خشونت روی دیگر بر نمی‌تابید و به نام رسول خدا پرچم بلند کرد؛ اما آیا پیامبر رحمت که عصاره همه خوبی هاست و اسلام در سایه مهربانی او گسترش یافته حاضر به کشتار مسلمین بود؟ گروهک داعش که از آستین آمریکا و رژیم صهیونیستی بیرون آمده بود در نظر داشتند با خشونت اساس اسلام را از بین ببرند.آنها قصد داشتند اسلام را دینی خشونت طلب معرفی کنند و این درحالی بود که مسلمان نبودند.

وی تاکید کرد: پیروزی اخیر در سوریه و عراق معجزه است، چراکه داعش برای نابودی اسلام و ایران اسلامی به میدان آمده بود که به لطف الهی خواسته های پلید آن ها نابود شد. آن ها در حالی که حمایت‌های مالی عربستان، آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای غربی را در اختیار داشتند می خواستند حرم امام رضا را با خاک یکسان کنند و نابودی اصل شیعه در دستور کارشان بود، اما شکست خوردند.

سردار غیب پرور در پایان گفت: شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و این نعمت یک کلمه است و آن ولایت پذیری و اتصال به ولایت است. ما امام خامنه ای را نائب امام زمان(عج) می‌دانیم و شهید حججی ها به عشق ولایت فقیه در مقابله با داعش ایستادگی کردند تا این پیروزی را به مسلمانان تقدیم کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر