کد خبر: 35445
A

سرمایه گذاری در فرودگاه شاهرود اقتصاد و اشتغال منطقه را متحول می کند

امام جمعه شاهرود گفت : سرمایه گذاری در فرودگاه شاهرود و برقراری پروازهای ملی ،عتبات عالیات و حمل بار ، اقتصاد و اشتغال شرق استان سمنان را متحول می کند.

سرمایه گذاری در فرودگاه شاهرود اقتصاد و اشتغال منطقه را متحول می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته در حسینیه اعظم قلعه شاهرود افزود : این فرودگاه با همت مردم و مسئولان ساخته شده ، بنابر این مردم می خواهند علاوه بر پروازهای تهران به شاهرود و باالعکس ؛ از ظرفیت های دیگر آن استفاده شود.
وی با بیان این که ، مسوولان استان سمنان باید به همه شهرهای این استان و توسعه آنها توجه و برنامه ریزی داشته باشند ، تاکید کرد: مسوولان باید به همه مردم استان توجه کرده ؛ و در توسعه همه شهرستان ها عدالت را رعایت کنند .
امام جمعه شاهرود با تبریک ایام تولد نبی اکرم اسلام(ص) و هفته وحدت گفت: منافع امت واحد و بزرگ اسلامی با وحدت و انسجام در مقابل توطئه های دشمنان دست یافتنی است.
وی ادامه داد: غربیان و دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن و خدشه دار کردن بیداری اسلامی و در نهایت بیداری مستضعفین جهان هستند.
خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اقدامات فداکارانه دانشجویان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ،تاکید کرد: دانشجویان مراقب باشند فرصت طلبان آن ها را از مسیر مبارزه با استکبار و آمریکا منحرف نکنند.
وی 12 آذر روز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی را یاد آور شد و گفت : مردم باید با انتخاب نمایندگانی نظیر مدرس در حمایت از قانون اساسی و توسعه همه جانبه گام بردارند .
امینی ساده زیستی ، زهد و شجاعت آیت الله مدرس را الگوی واقعی نمایندگان مجلس در دوران های مختلف دانست .
وی به روز جهانی معلولان هم اشاره کردو افزود: مسئولان امر برای حمایت از این افراد در استخدام های دولتی برطبق قانون و همچنین روان سازی رفت و آمد آنها در خیابان های شهر بیشتر تلاش کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر