کد خبر: 35474
A

امام جمعه کاشان: تدبیر مرجعیت شیعه برای پیروزی اسلام بر داعش ستودنی است

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: جبهه اسلام در سایه تدبیر مرجعیت شیعه در صحنه مبارزه با داعش پیروز شد که امری ستودنی است و باید برای این پیروزی غرورآفرین سجده شکر به جای آورد.

امام جمعه کاشان: تدبیر مرجعیت شیعه برای پیروزی اسلام بر داعش ستودنی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' در خطبه های نماز جمعه کاشان گفت: تدبیر مرجعیت شیعه و ولایت فقیه همگان را به یکپارچگی فرا خواند و سران طایفه های اهل سنت و شیعه عراق با هم برای رویارویی با داعش، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به میدان آمدند.
وی افزود: نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در مبارزه با گروه تروریستی داعش به کمک نیروهای نظامی سوری و عراقی رفتند که با شکست خوردن تکفیری ها موجب سربلندی اسلام و شیعه در جهان شدند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان بیان کرد: اگر هر یک از این اقدام ها صورت نمی گرفت، امروز نه تنها عراق و سوریه از دست رفته بود بلکه ما نیز باید در داخل مرزهای ایران با داعش مبارزه می کردیم.
او اضافه کرد: ایالات متحده و رژیم صهیونیستی، گروه داعش را پیش تر در آستین خود پرورش و آموزش داده بودند و پس از فراگیری تاکتیک ها، دریافت تجهیزات، تسلیحات و میلیاردها دلار پول در مناطق مختلف جهان به ویژه عراق و سوریه دست به کشتار مسلمانان زدند.
آیت الله نمازی عنوان کرد: تحلیگران سیاسی غرب نیز اعلام کردند که در قائله داعش، عراق و سوریه شاهد رویارویی ایران و آمریکا بود که در نهایت ملت، انقلاب و رهبری ایران پیروز این میدان شدند.
وی در ادامه با اشاره به هفته وحدت گفت: توطئه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی انگلیس، ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از دیر باز ایجاد تفرقه ببین فرقه های اسلامی بوده است و این مناسبت برای جلوگیری از این توطئه شوم دشمنان از سوی امام راحل نامگذاری شد.
امام جمعه کاشان همچنین به 10 آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس اشاره و از وی به عنوان بزرگ مرد میدان مبارزه و شهادت نام برد.
او اضافه کرد: مدرس بهترین الگو برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است زیرا این شهید سرافراز آن جایی که مصلحت اسلام و ملت ایران اقتضا می کرد، اهل مسامحه، معامله و عقب نشینی نبود و به طور قاطع در برابر طرح های برخلاف شرع و مصلحت ملت مقاومت می کرد.
آیت الله نمازی در ادامه هم به وخامت شرایط جسمی 'شیخ عیسی قاسم' اشاره کرد و گفت: حکومت های منطقه باید از تاریخ و سرنوشت شاه خائن ایران، صدام حسین، حسنی مبارک و معمر قذافی درس عبرت گرفته و برای خشنودی رژیم غاصب صهیونیسیتی، آمریکا و آل سعود ملت خود را سرکوب نکنند.
وی همچنین با اشاره به تعرض رهبران سیاسی آمریکا به تعداد زیادی از زنان شاغل در دستگاه های امنیتی و نظامی این کشور، این موضوع را تنها بخش اندکی از فساد و جنایت های دولتمردان ایالات متحده عنوان کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر