کد خبر: 35500
A

تحلیلگر مسائل سیاسی:جنایات داعش با حمایت آمریکا و اسرائیل انجام می شد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جنایات داعش و گروه های تکفیری با حمایت آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل انجام می شد.

تحلیلگر مسائل سیاسی:جنایات داعش با حمایت آمریکا و اسرائیل انجام می شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار عبدالله مبینی در آیین بزرگداشت شهید علیرضا جیلان از شهدای مدافعان حرم افزود: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق و شکست داعش و گروه های مسلح با تفکرات سلفی افراطی و تروریستی، با رهبری های مقام ومعظم رهبری ،مرجعیت شعیه در عراق ،سیدحسن نصرالله، حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و خون پاک و مطهر شهدای مدافع حرم و فرماندهی بی نظیر سردار حاج قاسم سلیمانی محقق شد که باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.
این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: با حمایت آمریکا و اسرائیل، داعش و گروهای تکفیری جنایت های زیادی را انجام دادند و خون بسیاری از مردم مظلوم، زنان ، کودکان و غیر نظامیان را بی گناه در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه به زمین ریختند.
وی گفت:بعضی از کشورهای اسلامی با تفکر وهابیت بخاطر انحرافی سیاسی خود و برای اینکه قدرتمندی خود را در منطقه به کرسی بنشانند، از این موجودات پلید پشتیبانی و حمایت کردند.
وی درباره ویژگی ها شهید علیرضا جیلان گفت:بصیرت عمیق و موقعیت شناسی، با هوشی و ذکاوت، از ویژگی ها این شهید بود.
این فرمانده سپاه یادآور شد: شهید مدافع حرم علیرضاجیلان کمتر از سه سال بود که وارد میدان سوریه شد ولی رشد بی نظیری داشت.
وی ادامه داد:این شهید والامقام ابتدا به عنوان بسیجی برای مقابله با گروه تکفیری و تروریستی داعش به منطقه اعزام شد و در فاصله 2 سال با بلوغ فکری،بصیرتی و رشد بالایی که داشت توانست در مقابله با دشمنان اسلام نقش آفرین باشد.
معاون سپاه قدس گفت:شهید جیلان فردی مستعد بود و پله های ترقی را به سرعت طی کرد و آخرین مسئولیت این شهید، فرماندهی تیپ محمدرسول الله زینبیون بود.
وی،عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام، ولایت پذیری و مطیع امر ولایت بودن، خوش رفتاری و خوش خلقی که بین همه زبان زد بود را از دیگر ویژگی های این شهید مدافع حرم و فرمانده تیپ محمدرسول الله (ص)زینبیون عنوان کرد.
معاون سپاه قدس گفت:شهید جیلان در عرصه نبرد فردی شجاع و بی باک و مسئولیت پذیر بود و مأموریت های محوله را به نحو احسنت و با کمترین هزینه انجام می داد.
در این مراسم با شکوه که در مصلای شهر بروجن برگزار شد خانواده های معظم شهدا، فرمانده هان نظامی وانتظامی ، مسئولین استان و شهرستان، مقامات و آحاد مختلف مردم و نیز جمعی از دوستان و همرزمان این شهید از استان های تهران ، قم ، اصفهان و همچنین همرزمان وی از تیپ زینبیون حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، پیکر پاک این شهید مدافع حرم که در عملیات آزاد سازی بوکمال در سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسیده بود، سوم آذرماه امسال با حضور خانواده شهدا، اقشار مختلف مردم در بروجن تشییع و به خاک سپرده شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر