کد خبر: 35586
A

سربازان گمنام امام زمان(عج) برای حفظ امنیت مردم و کشور شب و روز نمی شناسند

استاندار قزوین با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این نیروهای جان برکف و با اخلاص، برای حفظ امنیت و آرامش مردم و کشور شب و روز نمی شناسند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) برای حفظ امنیت مردم و کشور شب و روز نمی شناسند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالمحمد زاهدی عصر شنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد،افزود: به دلیل مسایل امنیتی تنها بخش اندکی از خدمات و تلاش های این نیروهای جان برکف قابل بیان و انعکاس است.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: 90 درصد فعالیت نیروهای جان برکفی که در حوزه های دفاعی و امنیتی کشور فعالیت می کنند قابل عنوان نیست که این موضوع، سختی و اهمیت بالای کار این عزیزان را نشان می دهد.
وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) برای حفظ امنیت و آرامش مردم و میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نیستند و در این راه مجاهدت گونه به کشور خدمت می کنند.
زاهدی در ادامه از خدمات مدیرکل سابق اطلاعات استان قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، خواستار همکاری و همراهی لازم از سوی مدیران دستگاه های اجرایی قزوین با وی شد.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی،گفت: سال 57 در چنین روزهایی با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان تصویب و به همه‌پرسی گذاشته شد که اتفاق مهمی برای کشورمان بود.
وی همچنین روز جهانی معلولان را نیز گرامی داشت و گفت: این نام گذاری برای استفاده از توانمندی های این قشر مطرح شده است بنابراین باید به این مهم و توانمند ساختن افراد دارای معلولیت بیش از پیش توجه کنیم.
زاهدی در ادامه با اشاره به زلزله غرب کشور، افزود: باید از کمک های مردم قزوین در خصوص این حادثه که مردانه و جانانه به میدان آمدند و همچنین تلاش مدیران و ستاد مدیریت بحران برای ارایه کمک به زلزله زدگان قدردانی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید آمادگی های لازم را برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه داشته باشیم چرا که کشورمان روی گسل زلزله قرار دارد و بروز این حادثه در هر نقطه از کشور و استان دور از ذهن نیست.
زاهدی خاطرنشان کرد: با همکاری و داشتن برنامه از خسارات جانی و مالی در هنگام بروز بلایای طبیعی مانند زلزله تا حد زیادی کاسته خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن اجلاس استانی نماز،افزود: باید با همکاری مدیران و مسئولان این اجلاس با شکوه و در شان این فریضه واجب الهی برگزار شود.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود از دست اندرکاران برگزاری برنامه های گرامیداشت پژوهش قدردانی کرد و گفت: باید درسال های آینده شرایط بهتری را برای برگزاری برنامه های این هفته داشته باشیم.
وی همچنین بر پرداخت مطالبات شرکت های خدمات رسان توسط دستگاه ها تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های خدمات رسان شامل آب، برق و گاز خواستار دریافت بدهی های خود از سایر دستگاه ها هستند و اگر در این خصوص همکاری صورت نگیرد مجبوریم از طریق سازمان برنامه و بودجه اقدام کنیم.
وی همچنین گفت: مطالبه ها و درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) باید به موقع پاسخ داده شوند تا مسائل مورد نظر سریع تر پیگیری و به مردم جواب داده شود.

**نعمت امنیت در کشور را مدیون سلحشوران گمنام هستیم
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه مردم رفاه را در کنار امنیت از مسئولان مطالبه می کنند، گفت: امنیت نعمت بزرگی است که ما آن را مدیون سلحشوران گمنامی هستیم که تمامی دسیسه ها را در جنگ های نیابتی و فرسایشی دشمن علیه ما را با موفقیت در داخل و خارج کشور خنثی ساخته اند.
بهمن طاهرخانی در ادامه افزود: تاکنون تعامل میان اداره کل اطلاعات استان و مجمع نمایندگان خوب و مثال زدنی بوده است.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت نیروهای نظامی و امنیتی کشور در خنثی کردن توطئه های دشمنان، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفع هجمه های استکبار در حوزه بین الملل از جمله داعش موفق و سربلند بوده اند.
در پایان این نشست، موسوی نسب به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان قزوین معرفی و از خدمات بابایی در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر