کد خبر: 35589
A

شهردار بومهن به دلیل زمین خواری وتغییرکاربری دراین منطقه کارزیادی دارد

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران در سخنانی خطاب به شهردار جدید بومهن گفت: کار شما سخت است، در این شهر به دلیل زمین خواری و تغییر کاربری کار زیاد است، در سایه تعامل و نظارت شورای شهر وظایف خود را انجام بدهید.

شهردار بومهن به دلیل زمین خواری وتغییرکاربری دراین منطقه کارزیادی دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هادی رحمتی در مراسمی که سعید علی بخشی شهردار سابق اوشان، فشم و میگون به عنوان شهردار جدید بومهن معرفی شد، افزود: از دیگر وظایف شهردار جدید بومهن جلوگیری از ساخت وسازغیرمجاز درتراکم و اراضی ملی، توجه به مبلمان شهری و فضای سبز، ساخت ورودی زیبا برای شهراست، این ورودی در شان شهر بومهن نیست.
وی اظهارداشت : ساماندهی تابلوهای شهری، افزایش ضریب ایمنی شهری در برابر زلزله، نظارت بر ساخت و ساز اصولی، استفاده از مصالح استاندارد، رعایت و دقت در آیین نامه‎های 2800 هنگام صدور پروانه و پایداری ساختمانها و ایمنی شهر در برابر حریق، سیل و زلزله از دیگر وظایف شهردار است.
وی تصریح کرد: شهردار با نظارت شورای اسلامی شهر، بر اساس قانون 55 شوراها باید وظایف را احصا کند با الویت وشناخت ضرورتها موضوعات را رصد پی گیری کند، اعضای شورا طبق ماده 80 قانون شورا طبق مسئولیت و شانیت خود نظارت کند، شوراها اجازه دخالت در امور شهرداری را ندارند.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران ضمن آرزوی موفقیت برای انجام وظایف محوله برای شهردار و اعضای شورای شهر تبریک استاندار محترم تهران را به دکتر سعید علی بخشی ابلاغ کردند و هدایای آقای رحمتی را که یک جلد کلام الله مجید و یک جلد کتاب قانون بود را به شهردار جدید تحویل دادند.
رحمتی در خاتمه بیان کرد: استاندار دو پیام به همراه این هدایا برای شما فرستاندن؛ قرآن را ارسال کردند تا ان شا الله در پناه قرآن و آیه‎های آن با پاکدستی خدمت کنید و کتاب قانون را فرستادند تا در سایه قانون، قانون مدار باشید و قانون مداری را سر لوحه خدمات خود قرار بدهید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر