کد خبر: 35594
A

حضور لاریجانی در اجلاس روسای پارلمان‌های جهان برای مبارزه با مواد مخدر

رییس مجلس شورای اسلامی به همراه هیات پارلمانی سه نفره برای حضور در اجلاس روسای پارلمانهای جهان برای مبارزه با مواد مخدر قبل از ظهر فردا (یکشنبه) به روسیه سفر می‌کند.

حضور لاریجانی در اجلاس روسای پارلمان‌های جهان برای مبارزه با مواد مخدر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رمضانعلی سبحانی‌فر در این باره اظهار کرد: رییس مجلس شورای اسلامی در این سفر به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت همچنین  دیدارهای دو جانبه با برخی روسای مجالس شرکت کننده در این اجلاس از جمله برنامه‌های سفر لاریجانی به روسیه است.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از همراهی رییس مجلس شورای اسلامی از سوی هیات پارلمانی  سه نفره شامل علاءالدین بروجردی، کاظم جلالی و رمضانعلی سبحانیفر، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عضو کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس سخن گفت و افزود:  رییس مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب به تهران بازخواهد گشت اما هیات پارلمانی همراه ایشان برای شرکت در کمیتههای فرعی به خصوص کمیته بینالمجالس ایران و روسیه تا 15  آذرماه در روسیه خواهد ماند.


در حاشیه این مراسم کمیته بینالمجالس ایران و روسیه نیز در خصوص مسائل مورد تمایل دو کشور گفت‌وگو خواهند کرد.


پیش از این نیز علی لاریجانی و هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مهر ماه سالجاری برای شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس  با شعار «ارتقای تکثر فرهنگی و صلح از طریق گفتمان مذهبی و قومی» در سن پترزبورگ روسیه حضور یافته بود.


کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر