کد خبر: 35637
A

مقدم فر: صدور نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی درست و به موقع بود

مسئول ستاد نشر و تبلیغ نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: صدور نامه های رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی درست، به هنگام و به موقع بود.

مقدم فر: صدور نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی درست و به موقع بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید رضا مقدم فر روز یکشنبه در همایش طلوع حقیقت که به منظور گرامیداشت سالروز صدور نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی برگزار شد افزود: نامه های رهبری یک اتفاق خاص بود و صدور و انتشار این نامه ها یک نقطه عطف است.
وی ادامه داد: این نامه ها یک ابتکار عمل و به هنگام و حکیمانه توسط رهبر معظم انقلاب بود که این نامه ها معمولی نبود.
مسوول ستاد نشر و تبلیغ نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: این نامه فضایی ایجاد کرد که اتهام تروریسم از اسلام دور شود.
مقدم فر افزود: در بطن این نامه ها به نوعی تهاجم به تلاش های اسلام ستیزانه بود که در غرب به بهانه اسلام هراسی صورت گرفته بود.
وی ادامه داد: باید بدانیم اهمیت نامه های رهبری بر چه موضوعی است که برای آن نشست و همایش گذاشت اولین مورد تهاجم به سیاست های اسلام هراسی غرب بود با هدف اینکه از گسترش موج اسلام خواهی در غرب جلوگیری کنند.
مقدم فر گفت: شاید یکی از فلسفه های خلق داعش و جریان تکفیری همین موضوع بود که مردم در غرب از اسلام بهراسند که نامه رهبری پرده ای را کنار می زند.
وی تاکید کرد: این نامه ها می تواند زمینه ای برای تحول باشد خیلی نظام سلطه تلاش می کند بحران ها و چالش های امروز غرب را بپوشاند که از همه مهمتر بحران و چالش هویتی است امروز آن ها با بحران هویت روبرو هستند،امروز اندیشمندان و جوانان غربی سوالاتی دارند و دنبال پاسخ های هستند.
مسئول ستاد نشر و تبلیغ نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی ادامه داد: رهبری جوانان غربی را به مطالعه و تحقیق دعوت کردند و تاکید کردند اصرار ندارم هر چه می گویم شما بپذیرید.
وی افزود: شرایط به گونه ای است که امروز یک صحنه امتحان است امروز شرایط یک شرایط ویژه ای است و باید تلاش کرد. جمعیت زیادی در مغرب زمین منتظر تلاش ما هستند که باید تلاش کرد حقیقت را به آنان نشان داد.
مقدم فر گفت: امروز این بیداری در مغرب زمین شکل گرفته است باید تلاش کرد، نخبگان تلاش کنند ما یک قصور تاریخی در خصوص نامه امام راحل داریم امروز نگذاریم این تکرار شود.
وی ادامه داد: نامه حضرت امام به گورباچف نیز به هنگام بود اما کار اساسی پیرامون آن نشد.امروز مخاطب نامه های رهبری مردم به خصوص جوانان هستند و امروز یک تحول پنهانی در حال اتفاق است و نخبگان و اندیشمندان باید تلاش کنند.
مسئول ستاد نشر و تبلیغ نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی اضافه کرد: نامه های رهبری سرفصل ها و مسیر و راهی را نشان داده و باید تلاش کرد و این همایش فرصتی برای بازخوانی نامه ها و عدم فراموشی آن ها است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر