کد خبر: 35981
A

همایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان خراسان جنوبی آغاز شد

صبح امروز (دوشنبه ۱۴ آذرماه) همایش سرمایه گذاری،تولید و اشتغال استان خراسان جنوبی، با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

همایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان خراسان جنوبی آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این همایش با مشارکت بیش از ۱۲۰ نفر از سرمایه گذاران و تولید کنندگان داخلی از استان خراسان رضوی، تهران و سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

گفتنی است؛ سر کنسول پاکستان، مسئول امور کنسولی سفارت تاجیکستان و دبیر دوم سر کنسول گری افغانستان نیز به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی و صنعتی استان و همچنین رایزنی با سرمایه گذاران در بخش های مختلف، در این همایش حضور دارند.

این گزارش حاکیست، همایش سرمایه گذاری،تولید و اشتغال استان خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاونین استاندار، فرمانداران شهرستان های تابعه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان ، نمایندگان مردم شریف شهرستان های استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ستادی و استانی مرتبط از صبح امروز( دوشنبه ۱۴ آذر ماه) در سالن شهید رجایی استانداری در حال برگزاری است.

بر پایه این گزارش، مقرر است این همایش در چند بخش و پنل تخصصی با حضور مدیران، متخصصین و کارشناسان اقتصادی ذی ربط برگزار شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر