کد خبر: 36094
A

کواکبیان: باید به فکر مطالبات به حق مردم و احزاب باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در مجلس دهم قرار نیست کشور را با افراطی گری پیش ببریم و در چارچوب و ساز و کارهای نظام جمهوری اسلامی حرکت می کنیم، تاکید کرد: ما باید به فکر آرمان های مردم و مطالبات به حق ملت و احزاب باشیم.

کواکبیان: باید به فکر مطالبات به حق مردم و احزاب باشیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی کواکبیان شب گذشته در نشست پرسخ و پاسخ با دانشجویان دانشگاه ملایر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان مجلس دهم را در شان مجلس ششم نمی بینیم، افزود: ما مجلس ششم نمی خواهیم، چراکه سالها منجر به رد صلاحیت بیش از 80 نماینده مجلس شد، ما در قالب نظام می خواهیم حرکت کنیم.
وی جدی نگرفتن احزاب را به عنوان یکی از مشکلات عمده کشور برشمرد و بیان کرد: اعتقاد ندارم که حتما حزب وارد دانشگاه شود، اما دانشجویان بیرون از دانشگاه حتما فعالیت های حزبی داشته باشند.
کواکبیان با بیان اینکه رئیس دولت دهم برخی ساختارشکنی ها داشت، گفت: این موضوع را ابتدای مجلس دهم گفتم و 158 نفر با ما عکس یادگاری گرفتند، اما زنبیل خود را جای دیگری گذاشتند.
وی با رد اکثریت بودن اصلاح طلبان در مجلس دهم، افزود: 120 نفر از نمایندگان مجلس دهم اصلاح طلب، 90 نفر اصولگرایان ولایی و 60 تا 70 نفر آنها مستقل هستند که چنانچه نمایندگان مستقل به سمت ما بیایند، آن زمان در اکثریت هستیم.
وی ادامه داد: من عملکرد فراکسیون امید را توجیه نمی کنم، ما ضعف هایی داریم که باید حل کنیم، از دانشجویان می خواهیم خیلی سطح توقع بالایی از ما نداشته باشند و اینگونه تلقی نشود که ما می توانیم هر خواسته ای را محقق کنیم.
به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس در تالار حافظ دانشگاه ملایر برگزار شد.
دانشگاه ملایر دارای بیش از 6 هزار دانشجو است و در چهار کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر