کد خبر: 36294
A

رییس جمهوری قهرمانی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان را تبریک گفت

رئیس جمهوری در پیامی با تبریک قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک تصریح کرد که این پیروزی های ارزشمند بار دیگر نشان داد که جوانان با استعداد و توانمند این سرزمین در رشته های مختلف ورزشی، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند.

رییس جمهوری قهرمانی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان را تبریک گفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
پس از کسب عنوان قهرمانی از سوی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی2017 امریکا، قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات جهانی مکزیک شادی ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز را مضاعف کرد.
این پیروزی های ارزشمند بار دیگر نشان داد که جوانان با استعداد و توانمند این سرزمین در رشته های مختلف ورزشی، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند.
اینجانب این موفقیت را به همه مردم ایران، مربیان و اعضای تیم ملی وزنه برداری معلولین کشور و به ویژه خانواده های‌ محترم این ورزشکاران، صمیمانه تبریک می‌گویم و تداوم سرافرازی جوانان ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران»
به گزارش ایرنا، تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران یک روز پیش از پایان رقابت های جهانی مکزیک 2017 ،در بخش مردان با کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر